Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.4.2013 23:09
Otin tänään putken irti niin samalla huomasin niin lohkossa oli sellainen puolikaaren muotoinen reikä, aika lailla keskellä lohkoa. Onko muillakin vai mikähän reikä tuo on olevinaan?
18.4.2013 11:00
Kaikki ruikuttaa samaa, niin detsitopikeissa kuin täälläkin. Reikä on tarkotettu sinne, helpottaa lohkojen avaaamista.
18.4.2013 16:00
Jeees, ite tuli hommattua -05 GPR. Tutkiessani pärrää paremmin huomasin että jäähdytysneste oli päässyt niin vähiin että paisuntasäiliö oli ihan tyhjä. Tämän johdosta, käyttääks pyörä punasta vai vihreetä jäähdytysnestettä?
18.4.2013 16:54
Miten tuon ilmanputsarin kopan saa oikein irti kokonaan kun toinen rungon putkista ottaa siihen putsarin putkiosaan kiinni eikä sitä kehtais ihan voimallakaan repiä sieltä irti.
18.4.2013 20:03
Älä perkele ala repimään sitä ;D
Sun pitää ottaa ensiks takahäkki helvettiin, sitten se lähtee "liuttamalla".
18.4.2013 20:12
Voisko joku tätä jäähdytysneste asiaa vilkasta omasta härvelistään, ois kiva saada pyärä käyttökuntoon. Vihreetä vai punasta? Vihreetä noin oletusarvosesti joo kyllä, mut ny ku vettä tulee ni ei voi olla liian varma.
18.4.2013 22:13
Laske kaikki ulos ja pistä vihreät tilalle. Samalla katot onko öljyä nesteen seassa.
20.4.2013 15:32
Juhoqqeli kirjoitti:Älä perkele ala repimään sitä ;D
Sun pitää ottaa ensiks takahäkki helvettiin, sitten se lähtee "liuttamalla".
kiitos tiedosta
osaisko joku vielä sanoa että miten ilmanputsarin kuri lähtee helpoiten irti, yritin puukolla vaikka miten vääntää mut ei meinaa irrota
21.4.2013 20:55
Mistä tähän pyörään saa kaasuttimen osia ? Kun ovat easypartsilla niin kalliita, lähinnä kohokammion tiiviste hakusessa. Ja kannattaako tyhjäkäyntisuutin vaihtaa isommaks jos on TT+giannelli ?
22.4.2013 0:16
Kannattaa säätää kaasaria jos on tarvetta. Käys kysymässä yamaha-centteriltä yammu DT:n kohokammion tiivistettä (tais maksaa n. 10e).
22.4.2013 16:56
Jees mut mites tossa pystyy säätää tangon kulmaa tai vaihdepolkimen kulmaa? Kun itellä ainaki kaasu hirttää jos tanko on liian edessä, liian lyhyt kaasuvaijeri? Ja sit se vaihdepolin, koitin säätää sitä palikkaa boorissa mutta sit ei mee enää vaihteet silmään alaspäin vaihdettaessa.
22.4.2013 18:47
Dodii. Laitoin pyörää jäähytin nesteet sisälle ja aloin käyttää pyörää. Pari minuutti siinä se kävi ja keräs aivan tolkuttomat paineet järjestelmää ja alko puskea nesteitä ulos jäähäreitte paisuntasäiliöstä. Neste tuli korkin ja säiliön kierteiden välistä. Missä vika? oisko kannentiiviste entinen?
23.4.2013 17:09
Joo ei tääl foorumilla oo muuta ku pelkkiä kysymyksiä, ja vastauksia ei lähes ollenkaan. Jos vaan joku vois sanoo että pitääkö GPR:ssä vaihtaa tk suutin ja neula silloin kun pyörä on TT? Ongelmana siis se, että kun kaasun kääntää nopeasti pohjaan alakierroksilta niin kone booaa ennenkuin lähtee kiertämään, suutin on kokoa 290 ja neula rikkaimmassa asennossa. Ja vireinä TT+Giannelli. Auttais jos voisitte edes kertoa millä säädöillä omat pyöränne toimii, sais ees suuntaa antavaa tietoa.
23.4.2013 21:30
Jaa no miksiköhän täällä ei ole ku kysymyksiä... Ei mulla ainakaan kiinnosta kirjotella tuntikaupalla kaasarin säätöohjeita jokaselle erikseen. Mm. tietopankista löytyy ohjeet kaasarin säätöön.
Onko jojjella jäähärinesteiden kierto kaasarissa poistettu?
24.4.2013 19:33
Ei ole. Onko se parempi poistaa jos on niin mistä se kannattaa vetää ja mitä muuta pitää tehdä jos tämä on kannattavaa?