Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

23.6.2009 20:48

Millähän taika/jumalan voimalla/ räjäyttämällä/ kusemalla/ tappamalla pari timoa sais ton vauhtipyörän irti? Kaveri neuvo että ota joku ruuvimeisseli ja vasara ja lyön näillä siihen keskellä olevan mutterin reikään/syventeeseen ja samalla kampeis jollai avaimella sieltä mistä menee johot koneesee niin siitä kolosta jollai..?

Mutta vit*u ei, ei ei ja ei lähteny vaikka hakkasin ja pyydin kaveria siihen kampeeman samalla ku ite löin siihen keskellä olevaan mutterin reikään/syventeeseen. AUTTAKAA NYT HYVÄT IHMISET, TULEE IHA ITKU KOHTA :itku:

Nii ja btw, pyörä myynnissä osina!

[url]http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?status=&id_bike=793286&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=5508900@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?id=5508900@id_make=@id_model=@id_engine_model=@tb=tmp_find_agent[/url]

23.6.2009 21:17

Käy ostamassa Pappa Tunturin ulosvetäjä niin irtoaa heti nätisti.

23.6.2009 22:05

mikähän tos pyörän sähköstartissa on kun se ei toimi. edellinen omistaja epäili jotain kosketus häiriöö. mistä päin kannattaisi vikaa alkaa etsimään?

23.6.2009 23:37

vikaa voit alkaa etsimään koko pyörästä. yhden vian kun saat korjattua ilmestyy toinen vielä pahempi vika. <3

24.6.2009 9:33

Oon Ansta itekki vaihtamassa pyörää..tosi en 2-tahtiin :( Tulee varmaa kesällä pärräiltyä pidempääkin matkaa ni ostan tappiin viritetyn 04 cbr :s mutta onpaha isältä pojalle pyörä :D

Mutta tosiaa onko siihe jotai tallipatenttia millä sen vauhtipyörän sais sieltä pois? Ei jaksais ostaa mitää ulosvetäjää jos lähtee jollain muullakin konstin?

24.6.2009 10:57

Isoilla talttapäämeisseleillä kampeaa molemmilta puolilta ja pamauttaa jollain tapilla siihen keskelle, toimi mulla ainakin vähän aikaa sitten

pitäis lähteä noinkin aika helpostikkin... siihen kampeamiseen tosin saa käyttää voimaa ei se rikki mene! ja kova lyönti tylpällä tapilla keskelle ja vauhtipyörä tipahtaa kun ryssä karjalan niityllä

2.7.2009 23:48

Etsintäkuulutetaanpa uudestaan..
Eikö kellään siis löydy vasemman jalkatapin runkoa? Tarve olisi kova..

3.7.2009 15:52

sipeh kirjoitti:mikähän tos pyörän sähköstartissa on kun se ei toimi. edellinen omistaja epäili jotain kosketus häiriöö. mistä päin kannattaisi vikaa alkaa etsimään?

5.7.2009 6:21

sipeh kirjoitti:
sipeh kirjoitti:mikähän tos pyörän sähköstartissa on kun se ei toimi. edellinen omistaja epäili jotain kosketus häiriöö. mistä päin kannattaisi vikaa alkaa etsimään?
tarkista rele...

5.7.2009 17:53

Nyt on galleriassa pari kuvaa takakatteesta mikä on työnalla. Käykää toki kahtomassa ja haukkumassa.

7.7.2009 15:53

HIENO AF1 MYYNNISSÄ!

ei keneltäkään löytyis hyvä kuntosta etujarrulevyä?

9.7.2009 1:32

pitääkö sitä muuten etu vai takaratasta pienentää jos haluaa että kiihtyvyys nousee (keula nousee :D) ja kuinka moni piikkiset rattaat ois sopivat?

9.7.2009 15:00

pienempää ratasta, yks tai kaks piikkiä pienempi eteen vois olla aika sopiva.
kyllä sulla pitää tekniikka olla hallussa jos haluut että keulii :nörtti:

9.7.2009 16:49

vílì_ kirjoitti:pienempää ratasta, yks tai kaks piikkiä pienempi eteen vois olla aika sopiva.
kyllä sulla pitää tekniikka olla hallussa jos haluut että keulii :nörtti:


kyl se on hallussa :D loppuu vaan pyörästä vääntö :D

10.7.2009 0:31

Onko vika staattorissa kun kipinän tulo pätkii? Sytytyspuola siis vaihdettu. Pyörä käynnistyy välillä normaalisti. Sitten yskäisee ja sammuu. Välillä käy jopa minuutin normaalisti, sitten taas sammuu.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa?