16.5.2017 19:25
kooteem kirjoitti:oookko tsekannu että kaikki vaihteet pellaa? ja lyöntiä löytyy niinkun ennen vaihtoa?
17.5.2017 6:25
17.5.2017 23:38
18.5.2017 17:01
19.5.2017 10:00
30.5.2017 22:49
OnniSaljas kirjoitti:kooteem kirjoitti:oookko tsekannu että kaikki vaihteet pellaa? ja lyöntiä löytyy niinkun ennen vaihtoa?
Juu kaikki toimii ja keula nousee kaasust niinku enneku mut tuntuu ku välejä ois vaihettu mut ei oo ?
7.6.2017 21:37
8.6.2017 6:18
Pältsi kirjoitti:Mitä pitäs tehä kun kotari vuotaa kytkinnestettä sieltä alapään sylinteristä? Jostain luin että siihen olisi olemassa joku korjaussarja mutta en löytänyt sitä mistään. Jos jollain on ollu sama vika niin kertokaa ihmeessä mitä ootte tehny. Kuvassa se osa minkä kohalta nestettä vuotaa.
10.6.2017 23:37
11.6.2017 2:04
11.6.2017 10:19
öbböbö kirjoitti:Jos kaasarin säädöt on vähän pielessä niin ei siitä tule mitään isoa tehohävikkiä, hädin tuskin edes huomaa tehoissa, pistä ne säädöt sen ohjekirjan taulukon mukaan.
Jos pyörä kiertää normaalisti niin todennäköisesti johtuu kytkimestä, se luistaa.
Tai sitten jos ei kierrä niin ootko kattonu ettei putki tai änkkä oo tukossa?
Oireileeko kytkin vielä jollain muulla tapaa, esimerkiksi jos pistää pyörän käymään, kytkin pohjaan ja vaihde silmään niin lähteekö pyörä liikkumaan eteenpäin?
Kato että kytkinnestesäiliössä on nestettä
Onko koneeseen vaihdettu säännöllisesti oikeaa öljyä?
Onko kytkimeen vaihdettu osia milloin viimeksi, mitkä osat vai kaikki?
11.6.2017 12:41
12.6.2017 17:12
12.6.2017 17:56
Pältsi kirjoitti:Kuinka yleistä on että ei päästetä kotarilla käsittelykokeeseen kun ei kulje muka 90 kmh? Itellä piti olla käsittelykoe tänään ja ei päästetty sillä pyörän rakenteellinen nopeus on kuulema 80 kmh . Onko ollut virkaintoinen virkailija vai onko ihan yleistä kotarin kanssa
12.6.2017 19:56
laitsku kirjoitti:Mitä vittua Itse ajoin TT kotarilla jossa kahva poikki ja alakauttaset peilit eikä tullu mitää.