Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

8.1.2014 10:14

Kolmiovoileipä kirjoitti:
KTMJuippi kirjoitti:Onkos tuolla Gold Series FMF Fatty putkel mitään eroa KTM powerparts FMF putkella? :D


Viime sivulla näistä juuri kait puhuttiin :lol: Eikö toi Fatty ollut ns. vääntöputki, että vääntää enemmän keskeltä ja alhaalta? Ja toi powerparts fmf on taas ymmärtääkseni ylhäältä kiekuva.

tomppa188 kirjoitti:einyt liity aiheeseen mutta aattelin tilata 320mm jarrulevyn kotariin niin onko sillä isokin jarrutusteho ero kuin vakio levyllä? :)

Ainakin mitä oon kuullut, niin pysähtymisteho on kun eri maailmasta :D Luulis kyllä pysähtyvän!


Meinasitko motokeitaalta tota 320mm jarrulevyä, itekki aatellut sitä jarrulevyä. :D
Entiedä sitten onko toi Fatty putki parempi kaupunki/kikkailu käytössä? :D

Re: KTM EXC 125

8.1.2014 22:00

putsipa kirjoitti:
pelle000 kirjoitti:mistähän johtuu kun näillä keleillä kiihytyksen jälkeen jaa kierrokset leijaamaan hetkeksi aikaa? ps 190


Kerroppas mitä muuta sun kaasarista löytyy ? neula, neulan asento, tyhjäkäynti suutin ? Ootko kattonu bensanpintaa kaasarista ?

tk oli 45, bensanpinta OK ja neula keskellä

Re: KTM EXC 125

8.1.2014 22:30

KTMJuippi kirjoitti:
Kolmiovoileipä kirjoitti:
KTMJuippi kirjoitti:Onkos tuolla Gold Series FMF Fatty putkel mitään eroa KTM powerparts FMF putkella? :D


Viime sivulla näistä juuri kait puhuttiin :lol: Eikö toi Fatty ollut ns. vääntöputki, että vääntää enemmän keskeltä ja alhaalta? Ja toi powerparts fmf on taas ymmärtääkseni ylhäältä kiekuva.

tomppa188 kirjoitti:einyt liity aiheeseen mutta aattelin tilata 320mm jarrulevyn kotariin niin onko sillä isokin jarrutusteho ero kuin vakio levyllä? :)

Ainakin mitä oon kuullut, niin pysähtymisteho on kun eri maailmasta :D Luulis kyllä pysähtyvän!


Meinasitko motokeitaalta tota 320mm jarrulevyä, itekki aatellut sitä jarrulevyä. :D
Entiedä sitten onko toi Fatty putki parempi kaupunki/kikkailu käytössä? :D


Niin, toi putkiasia riippuu kyllä aikalailla omasta mielipiteestä. Toiset tykkää ylhäältä kiekuvista, toiset vääntävistä. Ite en paljoo kikkaile, mutta luulis että normi tt-putki on paras kikkailuun, tai ainakin näin legenda kertoo. Kertokaas muuten että mistä sais 12 vuoden exc tommosen fattyn? Ei nopeella googletuksella löytyny.. :lol:

Re: KTM EXC 125

8.1.2014 23:12

Kolmiovoileipä kirjoitti:Kertokaas muuten että mistä sais 12 vuoden exc tommosen fattyn? Ei nopeella googletuksella löytyny.. :lol:

MC-Scatterilta ainakin saa: http://www.mc-scatter.com/crossi-enduro ... 44174.html
Myös Team Örtheniltä saa tilattua ja tietenkin myös eBaysta, mutta siellä ei taida olla kuin jenkkimyyjiä joilla on noita FMF:n putkia myynnissä.

Re: KTM EXC 125

9.1.2014 1:03

juhm97 kirjoitti:
Kolmiovoileipä kirjoitti:Kertokaas muuten että mistä sais 12 vuoden exc tommosen fattyn? Ei nopeella googletuksella löytyny.. :lol:

MC-Scatterilta ainakin saa: http://www.mc-scatter.com/crossi-enduro ... 44174.html
Myös Team Örtheniltä saa tilattua ja tietenkin myös eBaysta, mutta siellä ei taida olla kuin jenkkimyyjiä joilla on noita FMF:n putkia myynnissä.

Multakin löytyy tuo putki myytävänä jos kiinnostaa :)

Re: KTM EXC 125

9.1.2014 1:27

Meneekö tähän SX paisari suoraan kiinni? Ja eikö sen pitäisi tuoda luonnollisesti lisää tehoa ylös kun sx on krossi?

Re: KTM EXC 125

9.1.2014 14:25

Sx ja exc on sama putki tehtaalta tullessa.

Re: KTM EXC 125

9.1.2014 16:17

KTMJuippi kirjoitti:
Kolmiovoileipä kirjoitti:
KTMJuippi kirjoitti:Onkos tuolla Gold Series FMF Fatty putkel mitään eroa KTM powerparts FMF putkella? :D


Viime sivulla näistä juuri kait puhuttiin :lol: Eikö toi Fatty ollut ns. vääntöputki, että vääntää enemmän keskeltä ja alhaalta? Ja toi powerparts fmf on taas ymmärtääkseni ylhäältä kiekuva.

tomppa188 kirjoitti:einyt liity aiheeseen mutta aattelin tilata 320mm jarrulevyn kotariin niin onko sillä isokin jarrutusteho ero kuin vakio levyllä? :)

Ainakin mitä oon kuullut, niin pysähtymisteho on kun eri maailmasta :D Luulis kyllä pysähtyvän!


Meinasitko motokeitaalta tota 320mm jarrulevyä, itekki aatellut sitä jarrulevyä. :D
Entiedä sitten onko toi Fatty putki parempi kaupunki/kikkailu käytössä? :D


en tiiä vielä mistä tilaan mut varmaa sieltä motokeitaalta 8)

Re: KTM EXC 125

9.1.2014 18:45

pelle000 kirjoitti:
putsipa kirjoitti:
pelle000 kirjoitti:mistähän johtuu kun näillä keleillä kiihytyksen jälkeen jaa kierrokset leijaamaan hetkeksi aikaa? ps 190


Kerroppas mitä muuta sun kaasarista löytyy ? neula, neulan asento, tyhjäkäynti suutin ? Ootko kattonu bensanpintaa kaasarista ?

tk oli 45, bensanpinta OK ja neula keskellä

Mikä neula kyseessä?
ja tk on liian pieni, laita 48 tai 50 ni pitäis toimii, ohjekirja suosittelee sitä 48 myös kesäkeleille :)

Re: KTM EXC 125

9.1.2014 18:48

pelle000 kirjoitti:
putsipa kirjoitti:
pelle000 kirjoitti:mistähän johtuu kun näillä keleillä kiihytyksen jälkeen jaa kierrokset leijaamaan hetkeksi aikaa? ps 190


Kerroppas mitä muuta sun kaasarista löytyy ? neula, neulan asento, tyhjäkäynti suutin ? Ootko kattonu bensanpintaa kaasarista ?

tk oli 45, bensanpinta OK ja neula keskellä


Pistä alkuun ainakin 48tk. Muistatko mikä neula sulla siellä oli ? Noze vai Nozf ? Ja tällee vinkkinä, ylihuomenna kun noi pakkaset (-10c) iskee niin kannattaa sitä sokkaa laskee pykällä ainakin alaspäin ja ps 195. :)

Re: KTM EXC 125

10.1.2014 15:34

Mistä sen näkee että kumpi "sytkäkartta" on käytössä? Ja onko sellaista edes tässä vanhemmassa 05 mallissa?

Re: KTM EXC 125

10.1.2014 20:05

En nyt muista oliko vielä -05 mallissa sitä, mutta katsomalla selviää. Eli tankin alta syyläreiden välistä pitäisi löytyä tuollainen liitos.
Kuva
teksti on vähä sumeeta mut kuvista näkee..

-''teho''kartta käytössä kun liitin on kiinni
-pehmeä kartta käytössä kun liitin irti

Ja kokemuksella voin kertoa etteivät ne juuri mitenkään poikkea toisistaan... ;)

Re: KTM EXC 125

10.1.2014 22:48

Kävin tänää hiekkapuhalluttaas rungon, kun maalaan sen.
Siel paikassa ne sitte puhals runkonumeron ja sen tyyppihyväksyntätarran pois mikä on siel runkonumeron vieres, runkonumeron saa väsättyy uuden, mut onks tolla typpihyväksyntä tarral tarvetta? ku uus maksaa 150e ni ei turhaa viitti ostaa jos ei niin välttämättä tarvi olla.
Viime kesään kävin katsastaa kotarin (punakilpi->valkokilpi) Nii jos se tarra ois ollu kulunu ni ei ois menny läpi ja ois pitäny ostaa uus sellanen...

Re: KTM EXC 125

11.1.2014 23:54

Oisko kellään myyä -04 EXC vasemman puolen takakatetta joka tulee ilmanputsarin päälle? :)

Re: KTM EXC 125

12.1.2014 1:38

Helsingissä olis upouusi oranssi, pelkkä nouto. Laita yv jos kiinnostaa.