Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: KTM EXC 125

19.1.2013 0:44

ensi viikolla tulee varmaan haettua tämmönen kauppakassi kotia niin olisko jtn vinkkejä mitä kannattaisi katsoa osto hetkellä?

19.1.2013 2:56

Ei oo sitten yhtää tulppaa menny koko kesänä muuten vaan oon tietyn väli ajoin sen vaihtanu ja jenkaa on annettu kunnolla ja tuli itte 6000km ja 120h ajettuu eikö oo mitään vikaa ollu.Kyllä mä kesän helteillä huomasin et se vähä kävi rikkaalla mut ei käyny ees mieles et siä olis noin isot suuttimet :D ja viivojakin on voitettu toista kotaria vastaa ja yz

Re: Re: KTM EXC 125

19.1.2013 4:09

torstaattori kirjoitti:ensi viikolla tulee varmaan haettua tämmönen kauppakassi kotia niin olisko jtn vinkkejä mitä kannattaisi katsoa osto hetkellä?

Noo kysele tarkkaan huolloista, kuuntele koneen käyntiääntä (jos mitään tajuat semmosesta), kokeile klappaako swingi (yleinen), molemmat pyöränlaakerit kannattaa kokeilla, rattaat tarkista, jarrulevyt tarkista ja huolloista kun utelet ni kato samalla koneen tiivisteitä että missä kunnossa, jos näyttää kovin vanhan näkösiltä ni epäilisin.
Jos ajettu metäsäki ni tarkista lohkot pohjasta, voi olla haljennu paloja pois tms. Samalla rungon alakehto. Kato vuotaako keulan stefat tai vuotaako takaiskari jotain.

Nää tuli nyt mieleen et mitä tarkistaa tälleen normihommana tällästä pyörää ostaessa.

19.1.2013 16:24

juuh pitääpä katsoa nuo. Aika luotettavan oloinen oli kaveri kun eilen juttelin pitää vielä kysyä onko säilyttänyt mitn kuitteja.

19.1.2013 17:14

torstaattori kirjoitti:juuh pitääpä katsoa nuo. Aika luotettavan oloinen oli kaveri kun eilen juttelin pitää vielä kysyä onko säilyttänyt mitn kuitteja.

Kokeile kaikki vivut ja namiska, mittari näpyttele läpi, takavalo kato, ilmanputsarin voi ottaa esille sekunneissa (Voit tarkistaa kunnon), renkaiden kunto tietenkin, lyhkäset/pitkät kokeile, jarrut kokeile, keulan stefat kokeile (onko öljyä pumpuilla), tuppien kunto(äkkiä 20€ bensarahaa hukkaan :P) jne perushommat

19.1.2013 17:15

linkkaa se sen kotarin ilmotus tänne? :)

19.1.2013 20:43

http://www.nettimoto.com/ktm/125/1438023 tommonen en tiedä miksi lukee a1 (2kpl TT putkia matkaan varmaan toinen kuin autolla yliajettu)
pisti mulle semmosen vian txtviestillä, että "yleismalllin jännitteen säädin paikoillaan niin ei virta kulje konkan kautta" vikana mittarin taustavalo ei pala niin voisiko joku selventää tuota?

19.1.2013 22:16

RiKi55 kirjoitti:onko väki joutunut säätämään kaasaria uudelleen putken vaihdon yhteydessä? :roll:
Itse vaihdoin tehtaan TT putkesta FMF putkeen, ja samalla männän ja sen sellaista, lämpösessä tallissa oon käytellyt kotariani ja kierrätellyt jonkin verran, ala-keskikierroksilla hieman röpeltää, mutta lähinnä kysyisin että tarvitseeko pääsuutinta vaihtaa..?

Lisäisin vielä, että sopiiko 05-07 kotareihin tarkoitettu tarrasarja 04 vuosimalliin? Wikin mukaan 04 tuli katemuutos, ja seuraavan kerran vasta 08... Ebayssa olisi kiva tarrasarja muttei viitti tilata jos sittenkään ei sovi :roll:

19.1.2013 22:26

Pitäiskö kaasarin sätöjä muutta jos vaihtaa tosta vakiokannesta tollaseen vhm kisakanteen? Ku itellä on ruvennu temppuilemaan pyörä ton kannen vaihon jälkeen.

19.1.2013 22:40

torstaattori kirjoitti:http://www.nettimoto.com/ktm/125/1438023 tommonen en tiedä miksi lukee a1 (2kpl TT putkia matkaan varmaan toinen kuin autolla yliajettu)
pisti mulle semmosen vian txtviestillä, että "yleismalllin jännitteen säädin paikoillaan niin ei virta kulje konkan kautta" vikana mittarin taustavalo ei pala niin voisiko joku selventää tuota?

Jännitteensäädin kytketty väärin tai ei ole oikeanlainen. Olis yks ylimääräinen toimiva säädin jonka voin myydä, jäi ylimääräseks ku laitoin xenonit, ja niitä varten piti vaihtaa säädin ;)

20.1.2013 2:06

pistän viestiä jos tuo matkaan sattuu.

20.1.2013 3:17

Mites ootte noita tehokkaampia valoja pistäny kotariin ? Ei toi 35W/35W perus poltin kovin tehokas ole. Miten tuon H4 laittaminen onnistuu? Mitä kaikkee tarviin siihen että sen h4 polttimen sais siihen kiinni. Kiitos jo etukäteen :)

20.1.2013 16:58

Ite kokeilisin ensin tälläistä. Varmasti näkyy paremmin ku millään h4 patentilla

20.1.2013 17:52

Täytyy käydä ostamassa tuommonen ja kokeilla millanen on valoteho. Nyt hyvään aikaan mulla vielä poksahti toi entinen valo, nii ei oo kovin suuri valoteho tossa parkkivalossa :lol:

20.1.2013 20:42

Ihan paska, voin sanoo. :roll: