Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

8.9.2009 15:31

oki... kiits. vastauksista...

8.9.2009 17:26

ja se 130 on vakio väleillä :roll: eli 14/46 15 piikkisellä oon päässy 136

8.9.2009 17:51

Ja tuohan on oikeaa nopeutta?

E. Mistä ostit devilin? Paljo makso? Olisiko jossakin ääninäytettä? Ja onko koko putkisto vai vaan änkkä? :nolo:

10.9.2009 12:11

on se suht oikeeta nopeutta(heitto 1-3km/h) devilin ostin käytettynä yksityiseltä 115€ postien kanssa ja ei ole koko putkisto.

12.9.2009 23:05

No mites onko tämä hyvä/ helppo käsitellä? Ku saattoo olla, että joudun vetäseen käsittelykokeen tällasella... :s

16.9.2009 22:15

-RL- kirjoitti:No mites onko tämä hyvä/ helppo käsitellä? Ku saattoo olla, että joudun vetäseen käsittelykokeen tällasella... :s


Tjaa no vaikee sanoo kun on niin tottunut tuohon pyörään. Mutta siitä on kuultu ainakin sanottavan, että kytkin on vähän on/off tyyppiä. Kääntösäde mun mielestä on tuossa isompi kuin esim honda cbr:ssä, että cebarilla vois olla helpompi tehdä se käsittely. Cbr tosin oli ainakin mulle liian pieni(polvet osu ohjaustankoon), että taas siinä mielessä rieju parempi kuin cbr.

Varmaan oot sen käsittelykokeen ehtinyt tehdäkkin jo. :D

17.9.2009 12:09

Ajoin cbr:llä käsittelykokeen ja oli kyllä kamalaa. Ohjaustanko oikealle käännettynä otti ranne tankkiin, siinä ei tietenkään saanut kaasua väännettyä ja pyörä kaatuu kyljelleen. Pieni pyörä niin sait jalat maassa pidettyä jotenkuten pystyssä ja nostin samantien. Tiedä sitten onko RS:ssä samaa ominaisuutta. Kovemmalla pohjakaasulla ja kytkimellä tuostakin olsi päästy, mutta on tuo nyt kumma kun ei pyörässä edes hallintalaittetia voi käyttää kun kahvat on kyykyissä niin alhaalla. Tuo kytkin RS:ssä on tosiaan vähän kaksivaiheinen ja voi napata yhtäkkiä jos on pieni kaasu. Onneksi kaikkeen tottuu.

takaratas

30.9.2009 15:04

Mistäköhän saisi riejuun uuden takarattaan, kun ei oikein mistään ole löytynyt? Ja jos ei löydy suoraan niin minkäs moottoripyörän takarattaat tähän sopivat?

30.9.2009 21:16

teettämällä tai mascolta mut teettämällä tulee puolet halvemmaks :roll:

2.10.2009 12:52

peteöö kirjoitti:Mistäköhän saisi riejuun uuden takarattaan, kun ei oikein mistään ole löytynyt? Ja jos ei löydy suoraan niin minkäs moottoripyörän takarattaat tähän sopivat?

Meet Riejun jälleenmyyjälle. Sieltä tilaavat uuden takarattaan maahantuojalta ja saat sen ilmanpostikuluja.
Näin ainakin täällä päin. :)

21.10.2009 23:18

Topler kirjoitti:
peteöö kirjoitti:Mistäköhän saisi riejuun uuden takarattaan, kun ei oikein mistään ole löytynyt? Ja jos ei löydy suoraan niin minkäs moottoripyörän takarattaat tähän sopivat?

Meet Riejun jälleenmyyjälle. Sieltä tilaavat uuden takarattaan maahantuojalta ja saat sen ilmanpostikuluja.
Näin ainakin täällä päin. :)



Se ratas on kyllä maahantuojalta melko suolasen hintanen, postien kanssa tai ei.

22.10.2009 14:17

teettämällä tuli itelle ainaki puolta halvemmaks mitä mascolta tilatessa ja kestää paljo paremma mitä ne mascon vinku intiassa tehdyt rattaat

rieju

8.11.2009 21:12

Mikäs on Riejun ketjujako ja vakiotakarattaan koko?

11.11.2009 22:28

428 on ketju jako ja vakio taka ratas on 46 piikkinen

12.11.2009 18:28

ok! Kun mietin että käviskö esim. Derbi Gpr:n tai Aprilia RS:n takarattaat Riejuun kun niissä on kumminkin samat vanteet. Niin tietäisiköhän kukaan että kävisikö noiden takarattaat Riejuun?