Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.5.2017 12:02
Mistä kannattais ettiä vikaa kun kotarin mittari ei toimi?
6.5.2017 15:21
Varmaan ekaksi kannattaa tsekkaa kaikki johdot mitkä menee mittarille.
6.5.2017 20:53
Jos mittari eilähe painamallakaa päälle niin oisko paristo? Sit kattoo että anturi on paikallaan ja magneetti levyssäkiinni. Ja johot kanssa tsekkaa niinku sanottiin.
9.5.2017 21:14
Ei lähteny mittari toimimaan patterin vaihdolla joten taitaa olla mittari sökönä
. Onko porukalla kokemuksia tosta Trail tech:in endurance 2 mittarista? Menee tietääkseni suoraan kiinni kotarin omiin johtoihin joten se vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta.
11.5.2017 16:54
Kuinka usein noita pumppujen pölysuojia ootte puhdistanu ja miten?
11.5.2017 20:44
Talvella ei kovinkaan usein kun eipaljoa paska lennä, mutta kesäsin siinä n. 10h välein kun öljyt ja putsarin vaihtaa.
Itse ottanut talttapäällä irti ja vetänyt sitten puoleen väliin alas ja laittanut aikakauslehden sivun palasen läpi ja pyörittänyt. Sit puhistaa paperilla pinnat ja takaisin kiinni. Parin minuutin homma.
12.5.2017 19:26
Mikäs virtalukko kannattais hankkia 2006 kotariin? mielellään linkatkaa jos pystyy
12.5.2017 21:08
Tuolla ei estä sitten varkauksia vaan ettei poljeta parkissa käyntiin. Hälyttävä levyjarrulukko sitten estää varastamiset.
14.5.2017 21:51
Moi. Mikä mahtais ollaa vikana ktm exc 125 ku vaihoin männän ja toisen pytyn siihe ja sisään ajoin männän nii huiput jäävät vain 110 pintaa vaikka ennen meni sitä 130-140 ja väleihin ei oo koskettu. Toimii muuten täysin normaamisti. Eli mitä ois voinu tapahtua ?
14.5.2017 23:16
oookko tsekannu että kaikki vaihteet pellaa? ja lyöntiä löytyy niinkun ennen vaihtoa?
15.5.2017 3:19
Mistäs saisi halvalla uuden vannekehän eturenkaalle?
15.5.2017 21:39
marcussebastian kirjoitti:Mistäs saisi halvalla uuden vannekehän eturenkaalle?
kirjotappa googleen leveys ja merkki minkä halluut
16.5.2017 5:31
kACE-FIN kirjoitti:Tuolla ei estä sitten varkauksia vaan ettei poljeta parkissa käyntiin. Hälyttävä levyjarrulukko sitten estää varastamiset.
Ei estä. Pyörä pakuun ja soon moro, eikä siinä kerkee edes kissaa sanoa kun mopo läks parkista. Ketään juurikaan kiinnosta jos jossain hälytin piipittää, siinä voi joutua todistajaksi joka tarkoittaa usein turhaa vaivaa ilman korvausta ja jopa ansionmenetystä.
16.5.2017 18:27
Aina voi varastaa, mutta kyllä siinä voi varas päättää olla ottamatta kun alkaa 120dB "piipitys" soimaan ja samalla joutuu kantaa pyörää pakuun ja sit siellä vielä soi, kun tietää että voi mennä seuraavalle pyörälle ja ottaa sen joka ei hälytä. Mikään ei oo 100% varma, mut jos edes neljösosan (uskon että huomattavasti enemmän oikeasti) varkauksista estäis niin 100€ sijoitus paljoa ole.
Itsellä ei ole kuin normaali levyjarrulukko ja rattilukko. Yöt tallissa. Jos ulkona olis niin varmasti ois hälyttävä lukko. Aika pieni sijoitus jolla parantaa mahollisuuksia ettei pyörää varastettaisi.
Ja oiskohan mahdollisesti typerin syy ikinä olla ostamatta hälytin, että joku voi joutua todistamaan varkautta ja saattaa tulla hänelle ansiomenetystä joka hänelle korvataan takaisin + päiväraha. Poistat varmaan autostasi hälytykset ekana kun ostat? Ja liikut silmätkiinni ettei vaan näkisi jotain rikosta tai tapaturmaa ja joudu todistamaan?