Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.8.2013 11:18
Joo mullaki oli lopputalvesta ex-weerassa takana semmonen rallinasta-rengas(= välikelinpiikki) satapiikiltä. Etusta en laittanu kun lopputalvesta vasta sain nuo ni en laittanu sitä kulumaan. Ihmeen hyvin kesti kyllä ajaa paljaalla asvaltillakin, yhtään nastaa ei irronnut, päät vaan vähä pyöristy. Suosittelen noita kyllä, piikki on ihan tappopeli talvella semmosilla smotonastoilla...
14.8.2013 16:44
TurboYhZ kirjoitti:Ok, tuli mieleen että pitikö jäähdytinnesteet myös päästää ulos?
No tottamooses, muutenhan ne on sun sylissä. Vesipumpun alimmaisen ruuvin avaamalla muistaakseni tulivat ulos. Ja syylärin korkki tietenki auki.
16.8.2013 19:36
Minkälaisia säätöjä vakiokaasarille ? Giannelli ja yovs lukittu ylös. On tommonen koson db-01 mittari nii pitäskö lämmöt ottaa vakiojoholta ?
16.8.2013 23:48
Mikähän tohon detsiin tuli? Eli ajoin ihan normaalisti kunnes alkoi vähän booata eikä oikeen toiminut. Pysähdyin ja laitoin varatankin päälle jolloin matka jatkui. Menin sitten kotiin ja kokeilin normaalilla tankilla. Tyhjäkäynnillä kierrokset nousi ja jäi ''vaeltamaan'', ihan kun ois saanu ilmaa jostaki. Vähän aikaa kun teki tota nii sammu kokonaan. Aattelin että bensa lopussa tms. niin kävin tankilla jonka jälkeen ajoin n. 50km kunnes taas 80km/h vauhista booaa ihan kuin bensa loppuis. Ja taas meno jatku varatankilla normaalisti. Eli päätankilla ihan ku ei sais tarpeeks bensaa tai jotain? Mutta miten, kun ajoin sen 50km päätankilla ja toimi normaalisti mutta sitten taas booasi ja alkoi oireilemaan?
16.8.2013 23:56
Saattaa olla vähän tukossa se "pää"tankin putki siellä tankissa. Mulla on tuossa mun Derbissä vähän samaa ongelmaa, eli pitää varatankille vaihtaa vaikka n. puoli tankkia on jäljellä. Mut eipä toi pahemmin oo häirinny, kuhan vaa muistaa mennä ajoissa tankille
17.8.2013 0:05
Pitääs huomena ottaa auki ja putsata jos se on likanen. Ei tos varmaa voi oikeen muuta vaihtoehtoo olla kuin tuo, ku varatankilla toimii kuitenkin normaalisti.
17.8.2013 17:20
Paineilmalla puhdistaa bensahanan niin luulis alkavan taas toimiin, muutaku tankki ja 2 pulttii irti ni hana irtoo. Ja muutes, miten tuo R mallin enskojen sopivuus x/re? Ku ois tarkotus talveksi enskat hommata ja re enskoja on aika harvassa, niin meneekö edes takavanne R mallista suoraan kiinni X malliin? Etuvanteelle joutuu kuitenkin tekemään jarruadapteri ja holkit itse kun usdi mutta kuhan edes takavanne menis suoraan :/.
17.8.2013 17:42
Mikähän Detsiin tuli nyt.. Yhtäkkiä rupes pätkimään isoilla kierroksilla ja vähä ennen piikkiä. Tulppa on vaihdettu uuteen. Apuja mistä etsiä vikaa!
17.8.2013 18:17
Takavanne sopii suoraan ja ite tein etuvanteen kaa silleen et ostin re:n etuputket ja jarrun jotka sopi tpaloihin ni ei tarvinny modailla mitään.
lehtipuhallin ajoitko satees? sateel saattaa pätkii yläkiekoil.
17.8.2013 18:33
Jos on orggis häikkäri/tulpanhattu, niin varmaan pätkii sateella. NGK:n suojattua tilalle niin alkaa taas toimia.
17.8.2013 18:52
nojoo hyvä jos takavanne passaa suoriltaan, mut onko etuvanteet suorilta passaamattomuuden syy jarrusatulan paikka, et pitäs tavallaan saada satula syvemmälle kun pienempi levy? No mut eipä tuo onneksi taida haitata kun yz keula, joutuu kuitenki adapterin tekemään jarrulle ja holkit että saa vanteen keskelle
.
17.8.2013 22:29
Mäkistation kirjoitti:Jos on orggis häikkäri/tulpanhattu, niin varmaan pätkii sateella. NGK:n suojattua tilalle niin alkaa taas toimia.
Pätkii kelistä riippumatta ja "nykii" välillä. Niinku sytytys pätkis.
17.8.2013 23:42
Se etuvanne on sama kuin vanhoissa yztoissa, eli jos on vanhan yztan keula ja jarrusatula ni saattaa mennä jopa munkilla ilman adapteria. Muistaakseni jarrulevy on 230mm..
18.8.2013 14:05
tervedys tarttis dalttonii tk suuntinta hommata mutta mistä?!?!? D; linkkii jos sais nii ois kiva