Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
30.5.2009 0:05
mulla oli sport pron entinen pytty niin väljä, että se oli kulunu soikiaks ja otti raven laippaan kiinni = pam...
ja sitte ghz, aika jännä mullaki meni alakerta tosta apriliasta just samoihi aikoihi ku sulla, mut ei vetäny ihan jumii, vaan vähän inis vaan ku konetta pyöritti, sammutin ajoissa
ja diagnoosi korjaajalta: jokaikinen laakeri vaihtokunnossa ja mäntä myös
30.5.2009 2:21
ghzz kirjoitti:Päivitetäänpäs tietoa, eli alakerta on jumissa. Otin sylinterin pois ja alakerta ei liikahakkaan. Mitenhän toi moottorilähtee tosta rungosta pois, siinä on ainakin joku outo tähti pultti tms? o.O
Itellä oli kans ktm:n alakerta jäyttä stefojen takia kun sattu oleen pykälää liian tiukat. vähän aikaa käytti niin kulu sopivaks. kannattaa kans laakeri tarkistaa. ei se sitä korjaa pois vaikka olis uudet laakeri ettei niissä olis ollu valmistus vikaa. anteeks lukihäiriö. jos et muuta keksi nii pist pm.
30.5.2009 19:51
stage666 kirjoitti:ghzz kirjoitti:Päivitetäänpäs tietoa, eli alakerta on jumissa. Otin sylinterin pois ja alakerta ei liikahakkaan. Mitenhän toi moottorilähtee tosta rungosta pois, siinä on ainakin joku outo tähti pultti tms? o.O
Itellä oli kans ktm:n alakerta jäyttä stefojen takia kun sattu oleen pykälää liian tiukat. vähän aikaa käytti niin kulu sopivaks. kannattaa kans laakeri tarkistaa. ei se sitä korjaa pois vaikka olis uudet laakeri ettei niissä olis ollu valmistus vikaa. anteeks lukihäiriö. jos et muuta keksi nii pist pm.
ite tipautin koneen irti irrottamalla pelkästään sen koneessa kiinni olevan rungon muusta rungosta.. lähti oikeen kiltisti irti.
ja btw.
löyty taas uus vika pyörästä!
ei kytkin oikeen pelaa. joka kerta kun saa kytkimen kiristettyä se löystyy n.5min ajossa silleen ettei oikeastaan kytkintä ole käytössä.. nyt on koneen kylki auki ja ulkona +25 astetta ja tähän asti parhaat ajokelit :<
31.5.2009 0:06
Minkalaisia suuttimia olette käyttäneet 34mm kaasarin ja raven kanssa?
1.6.2009 14:27
Poijjaaat minkä kokosia suuttimia ootte käyttäny 34mm kassulla ja missäköhän asennossa neula ollu? Mulla on nytte 135 ja neula kakkosessa.
2.6.2009 19:00
Minä ostin tuon 34mm kaasarin niin siinä on nyt 148 suutin kiinni ja neula kolmusessa, tiedä sitten toimivuudesta kun en ole vielä testannut. Takajarru ei tahdo lähtee toimii, männät ruostunu kiinn.
2.6.2009 20:03
Morini kirjoitti:Minä ostin tuon 34mm kaasarin niin siinä on nyt 148 suutin kiinni ja neula kolmusessa, tiedä sitten toimivuudesta kun en ole vielä testannut. Takajarru ei tahdo lähtee toimii, männät ruostunu kiinn.
Veikkaan ettei oikee toimi kun mulla oli 34mm, piperi kiinni ja 140suutin,pelitti hyvin. Nyt laitoin vakio putsarin takasi nii sen takia kyselinki minkähä kokosta ja missä asennossa neula ku tuntus, että nyt saapi liikaa vielä löpöä.
2.6.2009 20:56
Itellä on 34mm kaasari, piperi, ja suutin on 145, toimii hyvin, Pyöräkohtaista tää. Vaikka mulla räsä onkin mut eipä se eroa tekniikaltaan muute ku vähä erilainen sylinteri.
2.6.2009 23:10
Mullakin tosiaan semmonen vaahtomuoviputsari. Saa nähdä, pitää huomenna ottaa savut ulos tuosta koneesta.
Lisäsin pari kuvaa af1:stä
galleriaan, kattokaa toki jos kiinnostaa.
3.6.2009 19:59
Mitenköhän kannattaisi AF1:sta ottaa öljypumppu pois käytöstä ? Ei uskalla luottaa pumppuun, vaan seosbensalla mennään !
3.6.2009 21:35
Ite otin koko tuoreöljyvoitelu säiliön irti ja pumpun jätin kiinni lohkoon, pistin kuitenkin letkut molempiin päihin pumpussa ja letkut tukkoon.
4.6.2009 19:28
oisko kellään myydä jännitteensäädintä joka toimii ja lataa? kiitokset
7.6.2009 22:06
tänään tuli itselleni kyseinen pyörä. käykää kattoon kuvia ja haukkumassa:D
8.6.2009 12:21
sipeh kirjoitti:tänään tuli itselleni kyseinen pyörä. käykää kattoon kuvia ja haukkumassa:D
Tervetuloa ongelmien pariin.