Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
23.4.2012 15:32
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:18, muokattu yhteensä 1 kerran
28.4.2012 18:39
Ajokausi avattu! Tai, avattu ja avattu. Pihal ajettu joku 100m. Työntämällä käyntiin ja siinä sitten annettiin olla. Tyhjäkäynti oli ihan ok, mutta kun anto kaasua nii alko booa. Uudet tulpat hakuseen ainakin näin ensin alkuun ja kaasarien puhdistus kun ollu koko talven hana auki säilössä. Katsotaan mitä sen jälkeen tapahtuu.
29.4.2012 17:10
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:17, muokattu yhteensä 1 kerran
1.5.2012 10:56
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:17, muokattu yhteensä 1 kerran
1.5.2012 14:53
Aika arvokkaat nuo irtovalkosivut...
1.5.2012 20:04
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:10, muokattu yhteensä 1 kerran
1.5.2012 21:54
mustavi kirjoitti:Bronn kirjoitti:Tyhjäkäynti oli ihan ok, mutta kun anto kaasua nii alko booa.
No mahdollisesti booaaminen jo loppu? Kokeile ensin vaan hana kii, tyhjentää uimureista vanhat bensat pois, hana auki ja uudet tilalle. Itel vähä hölskyttelyä vaan et tankissa mahdollisesti erottunu etanoli taas sekottuis, hana auki, tappokatkasimen renklaus, pitkähkö sahailu ja toisella hörähti samantien ku paino starttinäppylää. Kierroslukumittari sekoili hetken mutta tuntu sekin jo asettuvan (akun vaihdolla jotain vaikutusta?). Tallilta sen 3-4km kotiin ajellessa ei ollu mitään, Varjo vaan hörisi innokkaana et minnes kauas täl kertaa mentäis?!
Ei oo viel booaminen loppunu, en oo kyl tehnyt pyörälle mitään näin vapun aikana antanut vaan seistä tallis. Tuota hana kiinni kikkaa kokeilin pari kertaa, ei auttanut. Alotetaan vaikka nyt noist uusista tulpista, nykyset ainakin 2v vanhat. Ja sit muuten akulle vähän potkua, taitaa sekin olla yhden 3v vanha ja 24/7 ollut kiinni.
8.5.2012 11:32
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:09, muokattu yhteensä 1 kerran
8.5.2012 12:28
Vielä kun olis tuolla artikkelissa suositeltava toleranssiluokka nokan laakereille.
8.5.2012 13:29
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:03, muokattu yhteensä 1 kerran
8.5.2012 19:17
Jupe meinas varmaan kulumis toleransseja eli mittoja millon on kulunu liikaa ja mitä uutena ja ennen kaikkea mikä on sallitun rajoissa.
8.5.2012 20:27
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:29, muokattu yhteensä 1 kerran
12.5.2012 21:48
Haynes vt 125 englannin kielinen korjaamokäsikirja Motonetissä 26,90:-, vaikuttaa ihan asialliselta.
Bilteman geeliakku kesti hyvin toisenkin talven, Varjo akkua laataamatta käyntiin viidennellä yrityksellä (kaasarit oli ajettu tyhjiksi bensasta syksyllä). Vielä öljyn vaihto ja ketjunkiristystä !Ilmanputsaria ei taida saada muualta kuin Brandtilta (Bike World)jolla putsarinhinta n.41:-.
12.5.2012 22:41
saahan noita ilmanputsareita tilattua muualtakin kun heittää varaosa numeron googleen mutta ei ne tule yhtään halvemmaksi postien jälkeen
http://www.davidsilverspares.co.uk/VT12 ... rt_114843/tossa on halvin mikä löytyi (21€+pk) en tiedä sopiiko
12.5.2012 23:58
Prätkä jätkä kirjoitti:Jupe meinas varmaan kulumis toleransseja eli mittoja millon on kulunu liikaa ja mitä uutena ja ennen kaikkea mikä on sallitun rajoissa.
Jupe tarkoitti laakereiden säteittäisvälystä.. Sitäkin kun ilmaistaan samoilla koodeilla kuin muitakin toleransseja.