27.4.2017 7:12
27.4.2017 7:49
.motomiäs kirjoitti:Moi, tänään menossa kattelee kotaria ja mahdollisesti ostaa. Onko näissä jotain tyyppivikoja jne mitä kannattais erityisesti katsoa että on kaikki kunnossa. Viime hetken vinkkejä?
27.4.2017 12:23
28.4.2017 11:04
28.4.2017 13:52
30.4.2017 21:12
1.5.2017 10:37
1.5.2017 14:13
1.5.2017 15:50
3.5.2017 23:19
3.5.2017 23:43
4.5.2017 17:08
Miehistä_Miehin kirjoitti:
.motomiäs kirjoitti:Käytin kaasarin auki (38keihin) ja
Ps 198
Neula NOZE, toiseksi alimmassa sokka
Tyhjäkäynti 48
Minusta nuo kuulostaa aika yläkanttiin laitetuilta vaikka pro circuitin putki onkin. Kuitenkin pelaa hyvin eikä tunnu että kävis rikkaalla. Mitä täältä oon lukenu ni porukalla 36 keihinissä 175-180 suuttimia että aika isolta kuulostaa nuo minun säädöt. Millasia säätöjä muilla?
4.5.2017 23:43
5.5.2017 9:49
öbböbö kirjoitti:Aivan kaamean työmaan takana, niinku siinä lukeekin että pitää hommata A1 hilppeet ja käyttää pyörä italiassa jne. Tyypitys, vero, A1 osat ja rahti yhteensä noin 3000€ puhumattakaan kuinka paljon hommaan menee aikaa.
Ja toisekseen 2018 kotarit julkaistaan ihan tuota pikaa, ainakin 250/300 tulee olemaan kaasarien sijasta ruiskut ja jos tulee myös 125 niin suattaapi olla että saa taas rekisteriin. Silloin kukaan ei enään mitään 2017 mallin piikkistä osta 12000€ hintaan.
5.5.2017 12:30