Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
24.6.2013 18:08
Hussellehappee kirjoitti:Mulla on pyörässä twin air ja leo vince, suuttimet on 37,130.
Uskoisin että n. 5nro isompi pääsuutin korjaa tuon kiertämisongelmasi
Tyhjäkäyntikin saisi olla hivenen isompi, mutta eipä sillä väliä jos käy hyvin alhaalta ja lähtee helposti käyntiin.
24.6.2013 23:52
-
Viimeksi muokannut Hussellehappee päivämäärä 27.6.2013 23:17, muokattu yhteensä 1 kerran
25.6.2013 9:33
Muuttuiko kiertämisongelma kumpaankaan suuntaan? Jos käännät kaasun nopeasti tappiin lämpimällä koneella, epäröikö kierrokset? Koita piruttas 140 kokoisella suuttimella, jos ei vieläkään muutu miksikään niiin vika sytytyksessä. Mitä vuosimallia pyöräsi on?
25.6.2013 11:58
Ihan samanlailla kiertää kuin ennenkin, ei se jaksa vitosellakaan vetää kun sen 9t jotain
Kyllä se vapaalla jaksaa vetää rajottimelle mutta ei 5,6. Pyörä on 2011 perus malli ei siis hermunen, kaitse on kohta lähettävä ostaa tulppaa.
25.6.2013 14:11
Toi johtuu ihan pyörän tehottomuudesta. Itekkää en saa 6 ikinä rajottimelle ja 5 joskus kauheessa munarissa alamäkee, sul on vielä toi uus putkisto ni eikös seki vie ainaki huippuja pois joten ei varmaa senkään takia kierrä loppuun asti. Ihan normaalii varmaan kuitenkin.
25.6.2013 14:39
Se että kone kiertää paikallaan ja pienillä vaihteilla rajoittajalle, eikä isoilla vaihteilla, johtuu juuri tuosta 11kw koneen tehottomuudesta. Ja onko se nyt niin tärkeää että kone veivaa ittensa rajoittimelle joka vaihteella?
Yleensä meno alkaa isoilla vaihteilla hyytymään kun tehopiikki on saavutettu ja ylitetty, se tehopiikki ei näissä koneissa ole rajoittajan tuntumassa vaan selkeästi alempana, siinä yksi syy miksi hönkä loppuu 9000rpm tienoilla.
25.6.2013 18:39
1 x MUOVIOSASARJA VALKOINEN SMR 2009-10 80,60€Jälkeenpäin kuuluu ja näkyy miten sopivat. Pitää etsiä vaan jostain mustaa muovia tai jotaki että saan tehtyä sen ilmanputsarin suojan. Sekö on vain oikealle puolella vai kumpi se niistä oli?
E: Perkele jos pitää alkuperäiset katteet paskoa. Niistähän ois helpointa tehdä ne suojat, mutta ei haluais katteita paskoa. Hiilikuituteippi ois porno siinä päällä, taitaapi kaikki arkit maksaa 30€, eikä mistään täältäpäin sellaista taida löytyä keneltäkään lainattavaksi.
Viimeksi muokannut Blacklake päivämäärä 25.6.2013 23:16, muokattu yhteensä 1 kerran
25.6.2013 20:12
Molemmin puolin pitää tehdä.
26.6.2013 13:02
Onko niitä wr putsarin alushäkkejä twin airille myynnisä missään varaosa liikkeisä vai pelkästään mp racing? Jos on niin linkki olisi kiva ite en googlella löytäny.
26.6.2013 16:04
Seuraava kysymys. Onko kukaan saanut mistään mitään Husqvarna-tarroja?
Tämän tapaisia mutta Husqvarnana?
Vai pitääkö oikein jostain kysyä jos teettäisivät?
Kävin ruohonleikkureita myyvästä liikkeestä kysymässä, löyty samanlainen mutta sinisellä taustalla. Ei tahtoo.
26.6.2013 18:22
"Tarrapaikka" nimiseltä sivustolta saa husqvarna tarroja. Se sivusto on vain suljettu 1.7 asti.
26.6.2013 23:18
Onkos ketkää ajellu 2011 SMS:llä talvella? Pitäis tietää, et lähteekö sähköstartil käyntii jos seisoo vaikka koulupäivän ajan pakkasessa.
27.6.2013 0:41
Edellisessä topicissa muutamat taisivat kehua että lähtee tosi hyvin käyntiin talvella. Kuulemma pikkusen kauempaan kun kesällä piti pohjassa, ja lähti käyntiin. Pitäähän se säätöihin pistää että lähtee käyntiin, mutta luulisin kyllä että lähtee.
Nimimerkillä Kyllä tää ainaki helteellä käynnistyy
27.6.2013 21:09
Talveks laittaa 2 kokoa isomman tyhjäkäynti ja pääsuuttimen niin kyllä lähtee hyvin käyntiin.
Ja ei käy laihalla ainakaan pikkupakkasilla