Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

Re: Honda Shadow

25.2.2012 23:58

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:30, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Shadow

26.2.2012 1:19

Käsittääkseni teitä aurataan ja suolataan talvisin, varsinkin valtatietasoiset väylät täällä Oulun seudulla on talvellakin ihan paljaalla asfaltilla suurimman osan ajasta. Eikä kylmyyskään ole ongelma, se on pukeutumiskysymys.. Yhden koeajon heittää vaikka keskitalvella ja koko talven oon mopolla ajanu menemään vaan!

Shadowin wikiasia kaipaa pientä tiivistystä ja kappalejakoa voisi tiivistää.. Voin käydä tässä sairasloman vietoksi vähän kattelemassa.

Re: Honda Shadow

17.3.2012 19:21

Ei vitsi, kun rupee kuumottelee tämä kevät. Kohta pääsee taas iskemään luotettavan shadow'in tulille. Lueskelin tätä ketjua tarkemmin ja huoamenneeksi, että joskus on vissiin ollu semmosi shadow-miittejä. Eli mitenkäs olis, jos järjestettäis ensi kesäksi semmonen jonnekin päin Suomea ;)

Re: Honda Shadow

18.3.2012 16:12

mustavi kirjoitti:Tohon jossain vaiheessa puheena olleeseen kulta/kulta-väritettyyn Varjoon tuli tänään Espanjasta Honda-Montesalta vielä vastausmaili. Väritys on todellakin hyvin harvinainen, valmistusmäärä yhteensä vain 860kpl vuosina 2002 ja 2003. Jos ketään kiinnostaa ;)

Nyt jos joku vielä tietäisi mintunvihreä-beige C2-Varjosta, mikä liikkui Helsingissä joskus 2003-2004? Ei tunnustettu Espanjassa, eli kyseessä lie japanilainen JC29-C2... siis jos tuo oli alkuperäisväri.


tuli tollanen juttu bongattuu tuolt pari sivuu taakse päin niin onko toi kyseisen värinen
http://www.nettimoto.com/honda/vt/1247145

Re: Honda Shadow

19.3.2012 0:04

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:24, muokattu yhteensä 2 kertaa

Re: Honda Shadow

21.3.2012 22:48

Viime viikolla bongasin, oiskohan ollu perjantain (tai torstai, eli 15. - 16. päivä) Salon lukion parkkipaikalt punaisen Honda Shadowin. Seuraako kuski kenties tätä aluetta? Muistelisin meinaan että joku salolainen Shadowi kuski kirjottelisi tänne. Ei mulla muuta mutta alko pieni hinku päästä jälleen ajelee Shadowilla, pitkästä ajasta. Pitäneen pestä ja vahata tässä lähipäivinä oma pyörä kondikseen.

Re: Honda Shadow

22.3.2012 14:45

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:23, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Shadow

22.3.2012 16:13

turku sopii ainakin mulle

Re: Honda Shadow

23.3.2012 0:47

Kutsun 10 ensimmäistä Shadowistia mökilleni Oulujoelle. Talo tarjoaa saunan ja lyhyen matkan Oulun keskustaan, n. 15 km.. Voitais käydä pyörähtään esim. Hailuodossa lauttamatkalla ja Manamansalossa lossimatkalla ;) Pitää vaan Shadowi hakia sieltä myyjältä/kaupasta ensin :D

Re: Honda Shadow

23.3.2012 19:06

Niin, ei se Turku varmaan huono paikka ole. Ainut ongelma, jos sen siksi voi laskea, on sijainti suhteessa Jyväskylään. Ajankohdan pitäis ainakin olla oikee, kun menee kuitenkin vähän aikaa huristella Turkuun...
Mutta pistetään rattaat pyörimään ja katotaan, jos se miitti ens kesäksi onnistuisi.

Re: Honda Shadow

25.3.2012 19:01

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:21, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Shadow

25.3.2012 23:15

Kalajokimiitti on oma miittinsä ei sekoteta Shadowimiittiä siihen...

Re: Honda Shadow

4.4.2012 16:53

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:20, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Honda Shadow

10.4.2012 15:32

Joo-o, tulipa pääsiäisenä alotettua ajokausi.
Mutta joo, itse asiaan: siitä miitistä, niin minulle sopisi ehkä paremmin tuo länsi-etelä kuin pohjoinen. Johtuen erinäisistä asioista. Ja se pitänee tähän väliin ilmoittaa, että itse en tiedä vielä kunnolla ensi kesän aikatauluista, milloin olisi töitä ja milloin ei, joten pääsenkö ehkä tulevaan miittiin, en osaa tässä vaiheessa sanoa. Kaikki riippuvat aina suuremmista kokonaisuuksista. Ja vielä tähän loppuun: kuinka moni aikoo pyörähtää Jyväskylän mp-näyttelyssä.

Re: Honda Shadow

13.4.2012 18:02

V_T_E_C kirjoitti:
mustavi kirjoitti:Tohon jossain vaiheessa puheena olleeseen kulta/kulta-väritettyyn Varjoon tuli tänään Espanjasta Honda-Montesalta vielä vastausmaili. Väritys on todellakin hyvin harvinainen, valmistusmäärä yhteensä vain 860kpl vuosina 2002 ja 2003. Jos ketään kiinnostaa ;)

tuli tollanen juttu bongattuu tuolt pari sivuu taakse päin niin onko toi kyseisen värinen
http://www.nettimoto.com/honda/vt/1247145

Minulla on tuon värinen, mutta sitä en kyllä sanoisi kultaiseksi. Kai se lähinnä harmaa on, vaaleanruskealla vivahteella. Hankala sanoa. :D

Punaisen Shadow'n olen itsekin nähnyt täällä Salossa joskus, mutta se ei siis ole minun.

Tällä viikolla tuli haettua mopo tallilta, mutten ole vielä sen kummemmin päässyt ajelemaan. Lähti kuitenkin kivasti käyntiin, kunhan ensin oli akkua vähän ladattu.

Voin myös tulla miittiin, jos mitään kummempaa ei satu olemaan samaan aikaan. Mieluiten etelä-Suomessa, mutta ei se pohjoinenkaan ole poissuljettu ajatus.

Olettekos muuten kokoontumisajoissa käyneet paljonkin? Ainakin joissain jaetaan pisimmän matkan palkinto myös kevareille. Itse nappasin sellaisen viime vuonna Saloajoista, vaikka matkaa ei tullut kuin 40 km - mutta olinpas ainoa, joka tuli sinne kevarilla. :)