18.3.2012 16:26
Codrington kirjoitti:Tulppia hajoilee koko ajan.
Säätöjen pitäisi olla kohillaan, tulppa on kahvin ruskea.
Tulppa hajoaa eikä lähde enään käyntiin, mutta hyvin toimii kaverin pyörässä. Mutta ei minun pyörässä sitten.
Tulppa kyllä antaa kipinän kun ei koske rautaan vaan on pari milliä kosketuksesta..
Antaako huonon maadoituksen vai mikä on?
Elikkä tulppa antaa kipinän bensaa tulee, ei vain lähde käyntiin. Uudella tulpalla lähtee ekalla.
''Rikkinäinen'' tulppa toimii kaverin pyörässä erinomaisesti.
18.3.2012 19:01
19.3.2012 1:20
20.3.2012 17:01
20.3.2012 18:44
21.3.2012 14:59
LaNaGGi kirjoitti:mikä olis temmissä ku käymään lähtee noin 3 polkasulla ryyppy päällä ja kun kone on vähän lämminny niin ei käy tyhjäkäyntiä ja sammuu helposti. sittenkun kone on sammunu niin välillä lähtee käymään mut jos kone on kunnolla lämmin niin ei lähde käymää. ja tulppa tuntuu kastuvan kun polkee lämmintä konetta käymään.
tyhjäkäyntisuutin on 45, pääsuutin 190, seosruuvi n.1½ auki, neulan sokka 2. alimmassa lovessa ja en löytänyt neulasta mitään merkintöjä, mut neula oli vääntynyt vähän. luistissa luki 60 ja oli vähän kulunut ja Keihinin "Pj" kaasari kyseessä
ja kun käynnistää niin käy vähän aikaa kovemmilla kierroksilla ja sitten ei enää käy tyhjäkäyntiä. jos pyörä on sammutettu ja bensahana auki nii kaasarin letkuista vuotaa bensaa mut en taas tiä vaikuttaako tähän
22.3.2012 8:40
22.3.2012 9:46
22.3.2012 19:25
junionni kirjoitti:MItes temmissä menee toi jäähdytysnesteiden laitto, kuuluuko järjestelmää jotenkin ilmata että neste menee jokapuolelle vai riittääkö vaan että kaataa korkista tavaraa sisään ja pyörittelee konetta käynissa pari minuuttia ja taas lisää nestettä?
22.3.2012 22:13
22.3.2012 22:23
23.3.2012 18:32
24.3.2012 12:29
25.3.2012 15:11
25.3.2012 16:55