Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
4.1.2014 13:18
Kyllä pitää.
6.1.2014 0:47
Selittäkääs joku tarkemmin siitä moottorinohausyksiköstä, jos sen muuttaa täysteho-ohjelmaan, niin haittaako jos se on porattu ja laittaa takas vakioksi ni täytyykö sekin olla poraamaton?
6.1.2014 3:14
Ei haittaa jos laittaa takas vakioks ja on boksi porattu, toimii niinku ennenkin. Muistaakseeni ecun poraus vaikuttaa vaan että toimii rave1.
8.1.2014 11:31
Oottekos tiivistelly paisarin ja sen pyttyyn tulevan laipan liitosta jollain? Mulla vuotaa sen verran että meinaa olla kengät öljyssä..
EDIT: ei perkele tajusin just että toinen paisarin jousi menny poikki...
Viimeksi muokannut Aap- päivämäärä 8.1.2014 21:39, muokattu yhteensä 1 kerran
8.1.2014 21:22
ei vuoda yhtään kun käyttää hyviä seoksia ja hyviä öljyjä
Voithan nää siihe jotai pakosarjamassaa laittaa
8.1.2014 23:37
kai siellä nyt jotkut tiivisteet on kuitenkin?
9.1.2014 17:33
Ei ole.. Ja ^^Jaani^^ itellä ainakin tälleen talvella castrolilla että teboililla räkii öljyä varsin mallikkaasti takin selkään yms..
9.1.2014 20:29
Niin talvella, ja onko sillä nyt väliä tämmösenä paskatalvena kun on muutenki kaikki kurasohjo paskat selässä
18.1.2014 15:16
Millasia säätöjä teillä on ollu talvella 34 VHSB kaasarilla? Tai lähinnä tk-säädöt, mikä tk-suutin ja paljon seosruuvi auki? Itellä tuntuu ettei meinaa millään löytyä sopivia tk-säätöjä, joko tyhjäkäynti on niin matala että sammuu, tai sit jos laittaa sopivan korkeelle niin kiihytyksen jälkeen leijaa pikkasen korkeemmalla hetken ennenkun putoo tyhjäkäynnille.. jne.
Ei pitäs imuvuotojakaan olla. Oon kokeillu siis 38 ja 40 tk-suuttimia ilman emulsiosuutinta.
EDIT: Mistähän tuo vuotaa jäähytysnestettä.. selkeetä vuotokohtaa ei löydy, ajon jälkeen näkyy nestettä syylärinkorkin alla siinä korkinpaikan juuressa..
Viimeksi muokannut Aap- päivämäärä 19.1.2014 0:22, muokattu yhteensä 1 kerran
18.1.2014 20:12
158 pää, tk muistaakseni 36, neula k56. Seos ruuvi jotai 2 kiekkaa auki. Täydellisissä säädöissä ei röpöttele missää kohi ja aina ykösellä tulille
23.1.2014 20:11
Missä vois olla vika, hävittää nesteitä, esim. huomasin että kovalla pakkasella käynnistäessä pukkaa syylärin ylivuotoletkusta nestettä kun käynnistyy.. Välillä nestettä häviää ja välillä ei. Ei oo nestettä vaihteistoöljyn seassa eikä jäähytysnesteen sekaan oo ilmestyny öljyäkään. Missähä ois vika?
27.1.2014 3:10
Olisko kellään myydä Scalvinin änkkää?
27.1.2014 16:47
Vittu mikä helvetti.
Tekee edelleen sitä puutumista, kun vejätyksen/tai tasaisen ajon jälkeen lyöt kytkimen pohjaan ja käyt antamaan välikaasua niin vaan röpäjää jossain 5000rpm.
Läpät ei raota (v-force3)
Tyhjäkäyntisuutin, neulasuutin ja suutin putki vaihdettu.
34vhsb kaasarissa Tällä hetkellä k57keskimmäisessä lovessa/138/35 ja seosruuvi ½kierros auki, koska meinaa käydä ylhäällä laihalla.
Tehnyt tota kohta vuoden, ja vittu että vituttaa. Eikä ole mitenkään järjestelmällistä, saattaa välillä toimia ihan ilman tuota puutumistakin. Ja esim varatankilla toimii jonkin verran paremmin.
Tulppaa olen kattonut, normaalissa ajossa ja sit esim jäällä ajon jälkeen niin piikillä kun enemmän vinguttaa niin tulppa menee tumman ruskeeks ( ei siis kahvin). Mut jos ei koko ajan täysiä vinguta, niin heti tukossa ja tulppa mustana.
Myös asia jota olen eniten ihmetellyt on tyhjäkäynti ruuvi? sen ruuvailu ei auta yhtään mitään, olipa se kokonaan auki tai täysin kiinni samalla tavalla käy tyhjäkäyntiä.
Toivottavasti joku jotain ymmärti, ja osais auttaa.
27.1.2014 17:45
onko sulla ilmanputsarissa se rööri paikoillaan?
ja mimmoset öljyt sulla sisässä laatikossa, jos on kovinki paksut niin se saattas selittää sitä että kytkin pohjassa ei kovin ilosesti lähe kiertää.
Onko sulla muuten vieläki sitä ongelmaa sen kaasarin kanssa että kun jarruttaa niin menee tukkoon?
Muistaakseni paikansin sen ongelman ryyppyyn kun laitoin sillon omaan vhst:stä ryyppyluistin ja teki sitä että jarruttaessa tukehtuu (huomasin tämän homman kaverin kotarin kanssa kun imupäällä heiluteltiin sitä mopoa niin tukehtu), vaan nyt kun on uus vhsb jossa vhsb:n oma luisti niin ei ole enää sitä ongelmaa koska kokoero luisteissa oli aika valtava, eli jos sulla on siellä vhst:n ryyppyluisti niin hommaat vaan vhsb:n oman luistin ja ongelma ratkaistu
27.1.2014 21:32
Ei ole ilmanputsarin rööri paikallaan.
Ja juuri tuota tukehtumista tekee, jarruttaessa tai ylipäätään kun veto lasketaan pois ja kierrokset pääsee alle 5000rpm.
mistäs tunnistan onko se vhsb:n vai vhst ryyppy luisti ? Ja miten se tuollee oireilis :O