Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
14.5.2013 19:41
Onko uuden akun paikka, kun mittari sekoilee välillä ja saattaa resettaa ittensä eli sama kun laittaa virrat päälle nii kierrättää sen kierrosmittarin päästä päähä ja tänään ei käynnistynytkään vaan piti työntää käyntiin ja sen jälkeen toimi normaalisti.. Teki ton resetoinnin kans ku välkäytin pitkiä valoja sillä napilla (en siis kytkenyt pitkiä päälle.) Kun koitin sähköstarttia niin jurnutti siinä sen hetken ja ääni oli hieman erilainen kun testasin käynnistää kytkin pohjassa vaihde päällä.. Vai onko vika jossain muualla kuin akussa. Vika ei tule aina vaan joskus..
14.5.2013 22:39
Hohhoh... Odotti yllätys koulun jälkeen, kun menin katsomaan ihastuttavaa Yamahaani. Ilmeisesti läheiseltä pannafutiskentältä pallo oli päättänyt osua juuri minun pyörääni ja rikkoa oikeanpuoleisen katteen, jossa vilkku on kiinni. Eikä mun tuurilla sitten yhdestäkään purkupyörästä nyt tarjolla ko. katetta.
Vinkkejä kuinkas tän sais siistiksi, kunnes tilalle löytyy uusi? Pölyisyys johtuu siitä, että lähellä hiotaan puuta, mutta katteesta on siis lohjennut pala ja siitä alaspäin n. 15cm halkeama.
E. Ja jos sinulta tuollainen kate löytyy, niin tarjoa ihmeessä!
15.5.2013 17:24
Tuli ostettua yzäriin Akrapovičin kokoränni
Malossin 183cc on myös tulossa ja kohta pääsee konetta kasaamaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
15.5.2013 21:54
jjYsäri kirjoitti:Onko uuden akun paikka, kun mittari sekoilee välillä ja saattaa resettaa ittensä eli sama kun laittaa virrat päälle nii kierrättää sen kierrosmittarin päästä päähä ja tänään ei käynnistynytkään vaan piti työntää käyntiin ja sen jälkeen toimi normaalisti.. Teki ton resetoinnin kans ku välkäytin pitkiä valoja sillä napilla (en siis kytkenyt pitkiä päälle.) Kun koitin sähköstarttia niin jurnutti siinä sen hetken ja ääni oli hieman erilainen kun testasin käynnistää kytkin pohjassa vaihde päällä.. Vai onko vika jossain muualla kuin akussa. Vika ei tule aina vaan joskus..
Itellä ei meinannu viime vuonna lähtee käyntiin kans koskaan mut sit huomasin että akussa ei ollu ollenkaan akkuvettä. Oot varmaa omastas jo tarkistanu?
16.5.2013 15:18
Aksuli96 kirjoitti:Itellä ei meinannu viime vuonna lähtee käyntiin kans koskaan mut sit huomasin että akussa ei ollu ollenkaan akkuvettä. Oot varmaa omastas jo tarkistanu?
Juu katottu on ja on siinä min.-max. välillä, mutta voishan uuden akun hommaa eihä se nii kallis oo.. Voi olla myös et sil ei oo ajettu paljoo yhtää talven jälkee..
16.5.2013 23:16
Bensatankin korkki aukesi ja ongelma ei ollukkaan siinä että avain ei menis tarpeeks syvälle vaan että se mekanismi oli aivan jumissa. Vartin kun sitä renkutti kunnolla niin aukes ja nyt voideltu niin aukee helpommin... Varmaan liian harvoin tulee availtua korkkia kun ei kovin usein tarvi tankata
16.5.2013 23:58
Itsellä oli sama homma talven jälkeen kun ekaa kertaa yritin alkaa tankkaamaan. Jotakin CRC:n tapaista kun sinne muutaman kerran suihkutti ja käänteli avainta niin aukesi.
17.5.2013 7:22
Voiko tuo käynnistysongelma johtua liiasta akkuvedestä? Mulla on aivan yläpintaan asti. Toisinaan tekee sitä, että startatessa mittari sammuu ja kun pyörä käynnistyy, niin mittaristo herää siinä samalla.
Toisinaan ei käynnisty ekalla ollenkaan. Toisella tai kolmannella viimeistään.
17.5.2013 8:55
Itsellä teki tuota samaa viime keväänä, hain uuden akun niin ongelma loppui.
18.5.2013 20:49
Mitkäs ne oli ne leveimmät kumit mitkä tähän menee? 150/60-17 taakse mutta mikä eteen?
20.5.2013 19:04
Jammuun takarengasta.. Ehdotelkaas nyt, kun en tiedä, mitä ostaa. :/
21.5.2013 0:16
jos vaan millään kelpaa vakiokoko niin Sava MC-50 M-RACER on hyvä valinta, kunha valitsee kovemman yksilön (kyllä, myydään kovaa ja pehmeää) niin kestää käytännössä yhtä pitkään kuin vakio pilot sporty misukka, mutta paljon parempi pito märällä sekä kuivalla. hintaa tälle tulee n. 100€ + asennus
21.5.2013 13:29
Ja kestää sen.. 10 tkm? Tämä nykyinen metzeler ei kyllä kestänyt sitäkään.
Eikä ole poltettu kumia.
21.5.2013 14:06
Duro HF918 on kans todella kestävä rengas, vajaa 10tkm rullailtu ja burnailtu aivan helvetisti ja silti on vielä milli pintaa
Tosin jos yhtään omaa henkeänsä arvostaa, niin en suosittele kevariin sitä laittamaan.. Nimim. kaverin kans kakspäällä märällä asfaltilla perä luisuun mutkassa
21.5.2013 14:13
Itsellä takana alla Savan MC50, tai joku sinnepäin, savan kumi kuitenkin. Ollut nyt alla n. 8000km, burnailtu jonkun verran ja silti 1-2mm pintaa keskellä ja sivuilla tosi hyvin. Hintaa oli asennuksineen 50e.