Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
27.9.2014 16:42
JoonaOskari kirjoitti:Hei, minkäslaiset käsitupet dukeen sopii, sellaset ktm-teksillä?(Duke 2012)
Juu ne sopii.
27.9.2014 19:50
Osaisko joku sanoo mikä dukessa kun nyt kaks kertaa eilen ja tänään tehny silleen et kun oon käynnistyny niin ruvennu öljyvalo vilkkumaan(öljyä on) ja sit ku antamu kaasua nii sammunu :0 mut sitte ku oon käynnistäny uudellee nii toimii kunnolla..
27.9.2014 23:16
En tossa selaillessani oikeastaan huomannut että näihin olisi vastattu, mutta;
1. toimiiko Duke matka-ajossa?
2. pitääkö pyörälle tehdä jotain kun asentaa teharin (siis jotain powercommander yms)
3. paljonko tässä on merkkivikoja?
kiitos jo etukäteen
28.9.2014 0:41
1. Aivan varmasti toimii, ajoasento vain hieman eteenpäin nojaava eli parempi kuin kyykyissä. Tietysti tuulenvastus on samaa luokkaa kuin supermotoissa.
2. Paremmin virtaavalla putkistolla pyörä käy laihalla, kuluttaa nopeammin männänrenkaita ja mäntää. Eli teoriassa ruiskun säätö pitäisi tehdä jos haluaa että pyörä vastaa kestävyydeltään alkuperäistä.
3. Pienimuotoisesti sähkövikoja kuten mittariston sekoilua.
28.9.2014 12:38
Miten nämä mittariston sekoilut saa hoidettua ja kuinka säädetään ruisku uudelleen? (powercommander tai jotain?)
28.9.2014 13:07
http://www.motocenter.fi/ktm-powerparts ... pound.html Onnistuuko noitten laitto dukeen/Onko vaikea asentaa?[/quote]
Joo onnistuu ja ei oo vaikee laittaa.. Kannattaa ostaa myös sit tuppiliimaa nii ei tupit lähe pyörimään
28.9.2014 13:14
ErkkiAsdAsd kirjoitti:Miten nämä mittariston sekoilut saa hoidettua ja kuinka säädetään ruisku uudelleen? (powercommander tai jotain?)
unohdin yhden kysymyksen, minkä matkan välein kuuluu dukeen vaihtaa mäntä?
28.9.2014 18:23
Eikai siinä mitään kilometrimäärää ole, sitten kun rupeaa öljyä syömään.
ei ainakaan omassani ole ruvennut syömään ja kilometrejä on 12 000
28.9.2014 18:43
Kyllä sillä vakiotekniikalla ja lämmittelyt huolella tehtynä pitäisi AINAKIN 30 000 km päästä helposti. Eri asia tietty jos heti käynnistyksen jälkeen lähtee rajottimelle paukuttamaan, silloin tippuu käyttöikä nopeasti.
28.9.2014 18:59
kiitos, nyt pitäisi vain keksiä että miten säädetään ruisku ja mittaristo
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 28.9.2014 20:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä
28.9.2014 21:04
Miten muuten aamuisin kannattaisi tuota dukea lämmitellä, itsellä on ainakin aina aamuisin niin kiire kouluun, että aina mennään kaasu pohjassa, oli kylmänä tai lämpösenä. Mikä olisi hyvä taktiikka lämmitellä moottoria?
28.9.2014 21:10
Heräät 5min aikasemmin. Sitten vähän ennen kun on lähdön aika, niin käyt laittamassa pyörän käyntiin. Siinä pyörän lämmetessä käyt vaikka pakkaamassa repun ja puet ulkovaatteet ja ajovarusteet päälle. Sitten vähän aikaa ajat rauhallisemmin ennen kun alat kiihyttelemään täysii yms.
2.10.2014 22:25
Mikäs on kun Duke lyö rajottimelle jo n. 90km/h vauhdeissa? Pyörällä ajettu vasta 2400km ja kerran ollut huollossa.
3.10.2014 16:04
Voipi olla että on jäänyt se vanha rajoitettu ruiskukarttasysteemi sinne, rajottaako esim. nelosella, vitosella ja kutosella samaan 90km/h? Paljon ottaa kierroksia?
8.10.2014 9:05
Jälleen kysymystä kehiin eli onko kukaan vaihtanut tuohon duken 13-14 malleihin kilventelinettä, ja joutuuko vaihtamaan koko "alakatteen" jos ostan R&G tail tidy telineen?