Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
6.3.2014 19:42
Tietääkö ketään vielläkään mikä ongelma mitossa voisi olla?
Jos ajaa pidemmän matkaa niin yht äkkiä kierrokset laskee vain ja buuaa. Sitten saattaa hetken päästä lähteä käyntiin ryyppy päällä. Ja sen jälkeen toimiii pari km ja sitten sama? Jos antaa olla yön yli niin sitten voi taas toimi 50-200km?
8.3.2014 22:17
Osaiskos joku sanoa, että mistä sais hommattua tt-imuputket Cagivaan, tai olisko jollakin myydä? Omasta puuttuivat kokonaan. Onko nuo täysin välttämättömät?
11.3.2014 15:17
Käykö mitoon minkään muun laitteen kytkinvaijeri? Ei jaksais ebaysta alkaa tilaa..
12.3.2014 22:38
Alkaa oleen sen verran ajankohtaista jo toi Miton huoltoon vienti, että kyselen vielä täältä viisaammilta paria asiaa.. Eli tuli rullattua kesän aikana joku 5000km ilman ongelmia ja nyt mittarissa 38tkm. Edellinen omistaja teki jotain alakerran remppaa siinä 30tkm kohdilla. En nyt tarkalleen muista mitä, mutta ainakin tiivisteitä ja laakerit. Muuta huoltohistoriaa Mitosta en tiedä.
Huoltolistaa:
- Takarengas
- Ketjut ja rattaat
- Mäntä
Ja keulan stefat varmaan kannattais myös, koska ei paljoa maksa. Tuleeko porukalla jotain muuta mieleen mitä koneesta kannattaisi tarkistaa näillä kilometreillä kun ei tosta huoltohistoriasta tosiaan ole varmuutta.
16.3.2014 15:16
Pemppis kirjoitti:Hei nyt ku kevät tekee tulojaan nii ois korkee aika taas mainostaa uudelleen!
JOS ei miton huiput (n.160 km/h) ei riitä, niin minulla on hyvä ratkaisu siihen ongelmaan!
Hallissa olisi Dellorto 34 VSHB kaasari + vaijerit!
66650E pytty, joka on pinnoitettu noin 14tkm sitte + 3000km ajettu Wisecon 2-renkainen, tasalaki mäntä sekä neulalaakeri sun muut osat mitä mäntäsarjassa on.
Kansi, jossa ei ole minkäänlaista mainintaa mutta Kuopion Huoltotriossa sanottu sitä 200H kanneksi.
Sitten löytyy muuta osaa melkein kokonaisen pyörän verran! Hinnat ei tosiaankaan päätä huimaa, koska jos osat ei ole vuoden loppuun mennessä myyty, niin päätyy ne mitä luultavimmin Kuusaankoskelle kierrätykseen! SEKÄ pitäis saada muutama satanen kasaan uutta pyörää varten, jotta pääsee töissä käymään..
Pahoittelen tätä myynti-ilmotusta, mut nyt iski vähä kiire ja en muuta hyvää tiedotuskanavaa löytäny
Ei sulla sattuis olemaan tt putkea myynnissä? Ja jos on niin minkä merkkistä ja hintasta? Olenko ymmärtänyt oikein että tohon kaasariin ei vaijerien lisäksi muuta "ylimääräistä" tarvita? Paljonko kyseisellä setillä hintaa?
Ja sitte yks kiireinen kyssäri! Mitenkä mahtaa arrowi istua vakioputken "holkin" kanssa pytyn kylkeen? Tai saako jostain ostettua pelkästään sitä holkkia? Itse en ole mistään löytänyt...
Terv. Niklas
17.3.2014 2:08
Kertokaas nyt vielä perusvarma sisäänajo uudelle männälle. Ex-derbistä vähän huonoja kokemuksia sisäänajoista.. Taisin jopa 2 mäntää saada rikottua omaa tyhmyyttäni
17.3.2014 14:11
nikeee kirjoitti:Pemppis kirjoitti:höpöttelyä
Ei sulla sattuis olemaan tt putkea myynnissä? Ja jos on niin minkä merkkistä ja hintasta? Olenko ymmärtänyt oikein että tohon kaasariin ei vaijerien lisäksi muuta "ylimääräistä" tarvita? Paljonko kyseisellä setillä hintaa?
Ja sitte yks kiireinen kyssäri! Mitenkä mahtaa arrowi istua vakioputken "holkin" kanssa pytyn kylkeen? Tai saako jostain ostettua pelkästään sitä holkkia? Itse en ole mistään löytänyt...
Terv. Niklas
No mulla on Tecnigas putkula jälellä enää. Minun mielestä se oli putki vastas Arrowin teharia. Valitettavasti siihen putkeen ei oo änkkää
Siis jotta saat kaasarin toimimaan optimaalisesti nii etköhän sinä joitaki suuttimia tarvihe siihe, että saat sen säätöihin. Tietty sille tarkotettu imukaula tai sit modaat vakio imukaulan.
Heitä joku tarjous YV:llä nii keskustellaan hinnasta siellä
22.3.2014 20:29
Hei nyt joku vastaa! Meneekö arrow suoraan sylinterin kylkeen alkuperäisillä kiinnikkeillä? Eli tarvitsenko putken ja sylkän väliin mitään arrowin omia sovittimia?
Terv. Niklas
25.3.2014 21:18
Mites maahantuojalta löytyy vain 350e tt setti jota ei ees löydy tällä hetkellä? Täällää ollaan aiemmin sanottu että se on 250e. Mistä muualta sen vois saada, käytettynä vaan? (-08 malliin)
2.4.2014 19:45
Onkos muilla ollut semmoista ongelmaa, että vuotaa jäähdytin nesteettä siitä vesipumpun kopan/lohkon välistä staattorille/magneetolle ja sitä kautta aina maahan asti?
10.4.2014 15:56
Eli takavilkuista kyse, ei toimi.
Laitoin vasemmalle takavilkulle punaisen johdon ja oikealle takavilkulle ton vihreen johdon. Ja keskelle kaksi johtoa yhdistyy tohon siniseen. Laitoinko noi nyt oikein vai missä mättää?
13.4.2014 10:44
Lisää vilkku ongelmia. Haastan kaikki tietäjät arvelemaan/selvittämään vikaa. Pyörä SP 525.
Ongelma on seuraava:
Pyörä toimii hyvin, mitään vikaa ei ole. Paitsi kun laittaa vilkun oikealle, niin pääsulake palaa. Tämä siis ilmenee vain ja ainoastaan silloin kun vilkun laittaa oikealle.
Missä vika piilee? Onko tietoa mistä voisi löytää SP525:n kytkentäkaavion? Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?
13.4.2014 11:06
Oikosulku jossakin oikean puolen vilkussa/vilkun johdoissa tai vilkun katkaisijassa. Yleismittari kouraan ja tutkimaan.
14.4.2014 14:32
Jep, jep, tietäjää taisin kysellä
eiköhän ton jo arvannu muutki. Oisko siis kellää tietoo kytkentäkaavioista tms. ei tarvis koko pyörää purkaa johtoja seuratessa. Ja jos ois jollai antaa oikeesti hyviä vinkkejä esim. omakohtasen kokemuksen tms. kautta vastaavasta ongelmasta.
15.4.2014 12:33
Kukaan ei näkemättä pysty sanomaan missä se vika on, siksi näin yleistetty ohjeistus. Mittaa vilkut ensimmäisenä vilkkujen liittimistä.