Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

15.3.2009 15:25

Joo mutta miten se kulku? Kulkeeko tää tasasel 120km/h? Entä miten kiihtyy? Paljon tää paino ku eiks tää ollu aika painava? Onko luotettava?

15.3.2009 21:46

Kyllä se siinä 110-120km/h hujakoissa pyörii. Kuivapaino tais olla joku 140 kiloa, eli huomattavasti vähemmän kun esim cometissa. Itsellä ei ole muuta vikaa ollut, kuin vaihdepolkimen löystyminen.

17.3.2009 22:39

Luotettavuutta löytyy löytyy, sillä itselläni ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Nytkin on ajettu 12500km eikä kuulu mitään ylimääräisiä kilinoita tai kolinoita.
Kerran olen kuullut, että jollain olisi hajonnu RW, mutta sekin meni takuun piikkiin.
Suosittelen lämpimästi ostamaan RW:n!!!!

17.3.2009 23:28

Entäs löytyykö vääntöä?
Että ei ole laiska?

18.3.2009 0:21

Minusta kovin pirteä nelariksi.

21.3.2009 16:15

On tullu otettuu toi loppupilli pois tosta RW:stä ja nyt näyttäs siltä et tarttis uuden suuttimen... minkä kokosta mahtais tarvita?

27.3.2009 21:28

Metrac kirjoitti:n... minkä kokosta mahtais tarvita?

Muistaakseni itselläni on 108, mutta kannattaa laittaa vähän reilu 110.
Ja vinkiksi, että kannattaa lueskella topicin vanhoja tekstejä, sillä sieltä löytyy oikeastaan kaikki vastaukset kysymyksiin, joita uusi RW-kuski tulee tarvitsemaan.

27.3.2009 21:44

Tarvis kans uutta suutinta hommata ja kaasaria muutenkin säädellä, kun nyt viimeinkin sain sen uuden röörin. Viime sunnuntaina heitin pikaset testilenkit. Kylmää kyytiähän se viellä oli. 100kilsaa enempää ei kyenny ajaan kun palelsi pikkasen.

Pitäis kuvia kans tässä joskus ottaa putkesta ja vilkuista. Jos sais aikaseks keväänmittaan..

2.4.2009 16:28

Hoover kirjoitti:Luotettavuutta löytyy löytyy, sillä itselläni ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Nytkin on ajettu 12500km eikä kuulu mitään ylimääräisiä kilinoita tai kolinoita.
Kerran olen kuullut, että jollain olisi hajonnu RW, mutta sekin meni takuun piikkiin.
Suosittelen lämpimästi ostamaan RW:n!!!!

Mun pyörästä hajos moottorin puolelta vaihteenvaihtaja. Sekin oli vain yksi epäoninnen osa jonka päästä oli pala lähteny. Huollossa huomasivat sen ja pistivät takuuseen. :) Luotettava pyörä todellakin, ei voi muuta sanoa.

Onkos jo pyörät tallista ulkona?

4.4.2009 21:27

Mä olen käynyt jo pari kertaa ajamassa. Tosin kelit ei salli vielä täypainoista ajamista vaan ajamaan pääsee vasta iltapäivällä kun tiet on sulanu vähän. :P

8.4.2009 16:22

Jea, huomenna meen talliin istumaan ja pistämään ajokuntoon. Sit alkaa täyspäiväinen ajaminen, maistuuu. 8)

15.4.2009 20:17

Itsehän ajattelin kanssa kaivaa pyörän esiin :)

Mor!!

18.4.2009 2:13

Kannattaako tämmönen ostaa ennemmin kui yamaha ybr 125?? kumpi kulkee enemmä ja kumpi kiihtyy paremmi vakionja ja kurittomana?? yamahast ois kyse 2005 malli niin ne ei kurista vaik ottais kaikki pois... eli kumpi kannattais ja löytyyks tähä daelimii osii ja yamahas nyt on laadukkaampi kone??

18.4.2009 16:31

Kiihtyy ainakin yamahaa paremmin. Kulku puoli aika samoissa, imussa ohi ja toisinpäin :D Ja tää on minusta ainakin miehekkäämmän ja sporttisemman näköinen kuin tuo jammu.

23.4.2009 22:54

Mites muut, vaihdatteko itse öljyjä? Itse ajattelin nyt vaihtaa, mutta en löytäny sitä öljynvalutusruuvia. :D Missähän kohtaa konetta se oikein on?