9.4.2017 14:27
iemelii kirjoitti:Kiitos vastauksesta, edellinen omistaja on käyttänyt liikkkeessä ja olivat säätäneet tuohon missä nyt oli eili niin pitkälle että koppa menee kiinni. Edelliselt
ä omistajalta sain korvausta vähän jolla jo jotain tekee! Tod näk se ois rempan paikka, minkälaisia noi hot rodsin kampurat on jos semmosen laittas?
9.4.2017 14:43
rxxxxxx kirjoitti:iemelii kirjoitti:Kiitos vastauksesta, edellinen omistaja on käyttänyt liikkkeessä ja olivat säätäneet tuohon missä nyt oli eili niin pitkälle että koppa menee kiinni. Edelliselt
ä omistajalta sain korvausta vähän jolla jo jotain tekee! Tod näk se ois rempan paikka, minkälaisia noi hot rodsin kampurat on jos semmosen laittas?
Hot rods teki ainakin ennen nuo valmistusvikaiset kampurat wisecolle alihankintana.
En vältsiin lähtis kokeilee onko laatu parantunut, mutta on tuosta omasta tapauksesta jo 5v, joten voihan tuo laatu olla parantunutkin.
9.4.2017 21:58
11.4.2017 8:49
ma$$i kirjoitti:Jotenkin vaikea uskoa että hot rod tehnyt alihankkijana wisecon kampuroita. Aivan eri näköisiä wisecon ja hot rodin tuotteet, tosin sehän ei vielä kerro mitään enkä osaa varmaa faktaa asiasta esittää. Mutta tuskin nuo kaikki aivan susia ovat..
Allekirjoittanut tyytyväisenä hot rod kampuralla ja kiertokangella piikkiaikana ajanut.
Kaikki laakerit (ja todennäköisesti stefatkin) saat paljon halvemmalla laakeriliikkeestä kuin pyörähuollosta tms merkkiliikkeestä. Jos kaikkein halvimmalla haluaa päästä niin tilaa saksan Ekugellagerista laakerit ja stefat. Jos nopeasti haluaa ja suht halvalla suomesta niin etra tms liike.
Laakerien ja stefojen koodit voi tsekata vaikka motokeitaan räjäytyskuvista. Taikka sitten purkuvaiheessa laakereista, koodit on stanssattu niihinkin.
11.4.2017 13:02
11.4.2017 18:32
ma$$i kirjoitti:Jotenkin vaikea uskoa että hot rod tehnyt alihankkijana wisecon kampuroita. Aivan eri näköisiä wisecon ja hot rodin tuotteet, tosin sehän ei vielä kerro mitään enkä osaa varmaa faktaa asiasta esittää. Mutta tuskin nuo kaikki aivan susia ovat..
Allekirjoittanut tyytyväisenä hot rod kampuralla ja kiertokangella piikkiaikana ajanut.
Kaikki laakerit (ja todennäköisesti stefatkin) saat paljon halvemmalla laakeriliikkeestä kuin pyörähuollosta tms merkkiliikkeestä. Jos kaikkein halvimmalla haluaa päästä niin tilaa saksan Ekugellagerista laakerit ja stefat. Jos nopeasti haluaa ja suht halvalla suomesta niin etra tms liike.
Laakerien ja stefojen koodit voi tsekata vaikka motokeitaan räjäytyskuvista. Taikka sitten purkuvaiheessa laakereista, koodit on stanssattu niihinkin.
11.4.2017 19:50
11.4.2017 21:54
Pältsi kirjoitti:Mitä kannattas lähtee tekee seuraavaks ku kotari ei saa kipinää, seuraavat asiat tehty/tarkistettu. Tulppa vaihettu, staattori mitattu ja tuli oikeita resistansseja, puola mitattu mutta ei antanut tulpanhatulle mitään resistanssia, sammutusnapin johdot tarkastettu, maadotukset tarkistettu.
Uus puola tilattu ja tulee parin päivän päästä. Mitä muuta kannattaa tarkistaa joka vaikuttais tohon kipinän saantiin?
11.4.2017 22:30
12.4.2017 8:41
Pältsi kirjoitti:Pitää huomenna tarkistaa vielä johdot. Kuinka yleistä tuo cdi hajoaminen on ja viittiikö testata kaverin boxilla ilman pelkoa että se hajoaisi?
12.4.2017 17:20
iemelii kirjoitti:Okei eli varmaa hot rodilla mentäs ku melkei puolet halvempi
12.4.2017 19:25
iemelii kirjoitti:Kuulema 06 on aina yleistä en tiiä sen kummemmin, onko mikä vm? Kannattaahan se kokeilla jos pystyy
13.4.2017 10:54
13.4.2017 15:36
14.4.2017 1:46