Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
29.12.2012 22:16
Artsi25 kirjoitti:Miten 2001 vuosimallin kotari eroaa uudemmista pääosin koneellisesti ja tekniikan osalta?
http://www.motot.net/wiki/KTM_EXC_125Edit: Itsellä on tuommoisia kaksin kappalein vm. -06 ja-07 ja niissä molemmissa on se 9 litran tankki, että siinä tuo on väärässä.
30.12.2012 4:33
Onkos tietoa että meneekö -04 vuoden kotarissa kiinni ollut tt-putki -08 vuotiseen?!
31.12.2012 20:22
Paljonkoha maksais laadukkaat smotot kumeineen, rattaineen ja kaikkine hilppeineen Suomesta?
31.12.2012 20:27
Juupeli6 kirjoitti:Paljonkoha maksais laadukkaat smotot kumeineen, rattaineen ja kaikkine hilppeineen Suomesta?
1500-2000€
31.12.2012 20:27
Juupeli6 kirjoitti:Paljonkoha maksais laadukkaat smotot kumeineen, rattaineen ja kaikkine hilppeineen Suomesta?
1500-2000€
31.12.2012 22:38
Paljon menee öljyy eteen per iskari ? Ja mitä laatua porukka on kadulla käyttäny ? Vakiona ilmeisesti se 5w, niin oisko joku 7w / 10w ihan aiheellista kadulla, vai ?
1.1.2013 1:12
alpinestars^ kirjoitti:Paljon menee öljyy eteen per iskari ? Ja mitä laatua porukka on kadulla käyttäny ? Vakiona ilmeisesti se 5w, niin oisko joku 7w / 10w ihan aiheellista kadulla, vai ?
7 desiä per pamppu ja kadulle vaikka 7,5W tai 10W.
1.1.2013 20:53
Kun kadulla ja enskapoluilla tulen tämmöisellä ajamaan sen pari vuotta, niin paljonkohan maksais täydellinen kone mis on alakerta ja yläkerta vuosimallia 2013?
1.1.2013 21:26
Juupeli6 kirjoitti:Kun kadulla ja enskapoluilla tulen tämmöisellä ajamaan sen pari vuotta, niin paljonkohan maksais täydellinen kone mis on alakerta ja yläkerta vuosimallia 2013?
Soita motokeitaalle ja kysy.
1.1.2013 21:28
Toisaalta jos tuollasia miettii, niin ehottomasti paras vaihtoehto on vaihtaa tuo kotaris kerralla uuteen / uudehkoon.. Hyvä kun ei tuu halvemmaks ja saat siitä sitten parin vuoden päästäkin vielä jotain myydessä itelles.
Vaikka mainitsisit sillon myydessä, jotta uus motti vaihettu jne.. ei se nosta sen arvoo juuri mihinkään , joten sen minkä nyt häviit uuden ostaessa vrt. et vaihtasit tuohon nykyseen uuden motin, niin voitat takasin reilusti sit myydessä sitä uutta pyörääs.
1.1.2013 22:40
Noi pyörät mitä mulla nyt on, ovat myynnissä. Toista ei edes saa kilpiin ja toisesta pitäis maksaa autovero, eli ihan uutta pyörää olen kattelemassa.
1.1.2013 22:45
Selevä.. Kuuntelinkin, jotta etkai tosissas oo vaihtamassa uutta konetta noihin
Kyllä sulle se uuden kone riittää pariks vuodeks, kuhan huoltelet ajallaan.
1.1.2013 23:45
No empä tiä.. Kaverin tuttu ostin uuden pyörän katukäyttöön niin 150h kohdalla kampura sano sopimuksen irti, tiä sit millasta ajoa mut enduroa motoplavelulla kisaa tää ajo noihin aikoihin, tosin eri pyörällä. Ja itsellä tää tulee semmoseen käyttöön, et kouluun, välillä kylillä ja sitte pari kertaa viikos enskaa niin ettei tarvi autolla lähteä kuskaamaan.
2.1.2013 2:48
No kyllä se 150h kohalla pitäis jo vaihtaa jos motopalvelulla kisaa ajaa. Kyllä se vauhti alkaa olla aika kohillaan sillon
Enskassa tulee kuitenkin käytettyä pakosti moottorijarrua jos kovaa ajetaan, käsihän siinä väsyy jos kokoajan painellaan kytkintä...
Itekki pitäis kotari myydä ja uuden husabergin meinasin tilalle hommata. Päitsille ois meinaa tarkotus osallistua.