Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.2.2012 17:29
Jos tarvetta enskoille nii pistäkääs YV. Sori mainostus
12.2.2012 12:52
LaNaGGi kirjoitti:joo toi kone vuotaa vähä nii sen takia voisin tarkistaa
mut näkeekö tosta samasta ruuvista sen oikeen öljy määrän vai pitääkö kaataa pois ja tarkistaa siittä sitte se määrä?
se ruuvi on hiukan erilainen ja siinä on sellanen prikka alla josta sen tunnistaa. Pyörä suoraan, jos tulee öljyä on tarpeeksi. Eikö se vuoto kannattaisi korjata ei kauhean pahoja paikkoja voi olla ellei lohkon välistä vuoda?
12.2.2012 15:20
joo en oo iha varma mistä kohtaa vuotaa, pitää kattoo
ja mitä öljyjä ootte käyttäny tankissa ja koneessa? ja nyt mieluiten iha suora vastaus
E: nii missä se öljyn tarkistus ruuvi on? ite en oo löytäny mitää sen näköstä
12.2.2012 22:39
Kukaan modaillu noita uusia takakatteita (vm09-12) noihin 03-08? Ja jos on, niin onko kovakin homma?
13.2.2012 22:23
Mulla on mutta kysäseppäs käyttäjältä Pikkuveli kun häneltä tuon ostin
14.2.2012 13:54
Joo tohon mun ex pyörään(vm95) modasin juurikin nuo katteet ei siinä muutaku vähäsen piti leikellä muovii, lämmitellä ja taivuttaa ja tollast pientä. Takakatteita varte piti ostaa uus ilmanputsarikotelo ja imukurkku. Ilmanputsarikotelo istu suoraan! Aika huvittavaa kun vm 95pyörä ja ostaa 09-12 kotelon ja kiinnikkeet sopii suoraan
en sit tiedä millast on tonikäsee laittaa, mut mikään ei oo mahdotonta ja kyllä siitä siistin saa.
14.2.2012 14:44
mites toi tm:än kone on vaihdellu täs vuosien aikana et minkävuotiset koneet on samoja? toivon et ymmärsitte kysymykseni
ja myyjä sano mulle et männällä vois ajaa sillain että 60h m-renkaat ja 120h mäntä mut kuulostaa omaa korvaa vähä oudolta nii mitä mieltä te ootte tosta että toimiiko noin?
17.2.2012 23:51
Moro! Miltäs ton männän kuuluisi "näyttää" kun olisi vaihdon tarpeessa? Tällä hetkellä sisällä vasta noin 20h ajettu mäntä ja näyttää jo pinnote kuluneen sivuilta jonkinverran (siis se musta alue vähentynyt?). Katuajoa siis vain ajettu. Jotain tuntomerkkejä tietämättömälle?
19.2.2012 1:42
LaNaGGi kirjoitti:mites toi tm:än kone on vaihdellu täs vuosien aikana et minkävuotiset koneet on samoja? toivon et ymmärsitte kysymykseni
ja myyjä sano mulle et männällä vois ajaa sillain että 60h m-renkaat ja 120h mäntä mut kuulostaa omaa korvaa vähä oudolta nii mitä mieltä te ootte tosta että toimiiko noin?
60-80h ja vaihda koko mäntä ei kannata leikkiä sylinterin rikkoutumisen kanssa. Multa lähti sitä teflon pinnoitetta sormella raaputtamalla et ei sil oo välii et onko sitä lähtenyt kyl sil 70h pitäis päästä.
21.2.2012 12:28
onko mitään verkkokauppaa olemassa mistä sais tilattuu temmiin katteita, tarroja ja muuta palikkaa?
21.2.2012 23:42
Paras valikoima lienee
täälläE: Ja kannattaa Daytonalta tai Puroltakin kysellä, vaikka sähköpostilla
27.2.2012 12:42
Tulppia hajoilee koko ajan.
Säätöjen pitäisi olla kohillaan, tulppa on kahvin ruskea.
Tulppa hajoaa eikä lähde enään käyntiin, mutta hyvin toimii kaverin pyörässä. Mutta ei minun pyörässä sitten.
Tulppa kyllä antaa kipinän kun ei koske rautaan vaan on pari milliä kosketuksesta..
Antaako huonon maadoituksen vai mikä on?
Elikkä tulppa antaa kipinän bensaa tulee, ei vain lähde käyntiin. Uudella tulpalla lähtee ekalla.
''Rikkinäinen'' tulppa toimii kaverin pyörässä erinomaisesti.
27.2.2012 16:09
Millane keli mitkä säädöt mikä tulppa?
27.2.2012 18:59
Pikkuveli kirjoitti:Millane keli mitkä säädöt mikä tulppa?
Säädöt
Br9EG
185/50/Rikas neula ja Toisessa lovessa ylhäällä.
1.3.2012 16:17
Codrington kirjoitti:Pikkuveli kirjoitti:Millane keli mitkä säädöt mikä tulppa?
Säädöt
Br9EG
185/50/Rikas neula ja Toisessa lovessa ylhäällä.
Ok millasta ajoo ajatko kovaa radalla vai rauhassa kadulla? Jos o lussuu ajoo ni laita 8 tulppa. Neulaa voisit koittaa ehkä yhden laihemmalle. Minkä värine tulppa ajon jälkee ota vaik kuva.