Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

24.12.2008 17:24

Ainii ja widu hyvät joulut :)

26.12.2008 19:44

Itsellä on lämpimässä tallissa mutta kerran kuussa käynnistelen että pysyy kivassa kuosissa.

27.12.2008 1:13

Mulla RW on viileässä/lämmittämättömässä tallissa seisomassa pestynä ja puunattuna :). Lämmitystä oon toivonu, mutta ei pukki tuonu :itku:

Daelim Roadwin 125

28.12.2008 21:52

ittellä on kans viileässä mutta huomasin tänään että pesu on jäänyt tekemätä ku pistin talliin oottamaan kevättä! :roll: pitää pestä sitte kun lauhtuu ja vidä vaikka lämpimään pajaan se vähäksi aikaa... oottekos te muuten ottanu imupuolelta sen koko muovi härpäkkeen pois että näkyy ilmansuodatin ja se muovi suppilo siihen suodattimeen? onkos kellää tota IXIL:in putkea?

31.12.2008 0:49

Asiasta kolmanteen, RW nakumalli vedelty pois suomen markkinoilta :o?

Daelim Roadwin 125

6.1.2009 18:45

kuis se ny nii :eek:

15.1.2009 18:34

No eipä kyllä enää oo maahantuojan sivuilla perus rw:tä :s Onko kukaan lähettäny sinne s-postia ja kysyny miks? Mutta toisaalta se on meille etu niin luulis menevän käytetyt ärweet hyvin kaupaks kun semmonen aika koittaa ;)

Ja kertokaas ootteko tukkinut pakokaasunkiertoa? Semmosta pohdin että tarviiko kaasaria paljonkin säätää sen tukkimisen jälkeen? Muistan et tääl joskus oli siitä paljoltikin juttua, et ei kai auta kun selata :nörtti:

11.2.2009 20:35

Mitäs kaikkee siitä RW:n noku vaimentimesta piti irrottaa/poistaa et sai sen helvetin pienen loppu pillin vittuu siel???

23.2.2009 22:16

Metrac kirjoitti:Mitäs kaikkee siitä RW:n noku vaimentimesta piti irrottaa/poistaa et sai sen helvetin pienen loppu pillin vittuu siel???

Aikapaljon. Se ei lähde helpolla sieltä, se on täällä muutamaan kertaan todettu. Että ei muuta kuin uutta putkea kehiin, on nätimpi ja toimii saletimmin.

2.3.2009 16:57

tuli miekeen ku käytin huollossa syksyllä ja olin sit pistäny pitkiin xsenonit... noh huoltoon vein ja kauppa kierrokselle... tunnin päästä tulin takasi ja huolto mies totesi et pitkät ei toimi :eek: lähtiissä olin tarkastanu et ne toimii??? noo se sano et puoli tuntia kestää vielä... noo seuraavalle kauppa kierrokselle ja sit ku tulin takan ni huoltomies oli purkanu miltei koko keula ja sähkömittarit oli penkillä ymm. no se räpläs sit oikialta sit sitä valo katkasiaa ja totes aa et lyhyet palaa mut pitkäs ei räpläs ees taas sitä katkasiaa ja mä sit mieti et ei vi**u eikö tuo muka tajua et siel vasemmalla puolella on se niiku pitkien ja lyhyien vaihto katkasia no mä sit meni siihe pyörä vieree ja painoin valot päälle ja painoin sit siitä napista päälle pitkät ja totesin et hyvihä nuo toimii ei mitää vikaa??? :D :lol: oli muuten pikkusen huoltomies punanen hehe ;D ja ku se oli purkanu puoli pyörää ja mitannu sähöjä ja sillai ja siin oli sit käyny viel toinen huolto mies (myynnin puolelt) ja seki oli pällistelly sitä ja ei ollu tienny noh punastuneena rupes äkkiä pistää pyörää läjään ;D totes vaa et"päivällä oli vanhempi daelimi ni siin oli siin samas katkasia pitkät ja lyhyet" ;D kyllä muute huvitti mua ja isäntää ku haettii pyörää ;D sit käytiin maksamassa huolto ni sit se kysy et mikä siin oli vikana? noo ei mitää vikaa kuha katkasiasta pistää vaa pitkät päälle no nii pääs silläki hyvät naurut ja varmaa muistuttaa kyseistä huoltomiestä joskus :lol:

3.3.2009 14:39

Tota voi jo sanoa EVOtuksen multihuipentumaksi... :lol:

Onkos kukaan muutes lähössä Kalajoelle piikkimiittiin?

Ja nyt on muutes mulla minimaaliset minivilkut Daikkuun. Kuvia tulee kun asennan ne eka.

4.3.2009 22:29

Nyt kipin kapin kahtomaan vilkkuja, kun niitä on toivottu useaan otteeseen pyörään!!! :idea:

11.3.2009 23:11

Jahas, oliskohan aika laittaa daikku myyntiin :(

15.3.2009 12:37

Onkos minkälainen verrattuna cbr? Käytettynä näyttäis suht saman hintaisia olevan.
Onko ärhäkämpi kuin cbr tms?

15.3.2009 13:24

Darwin kirjoitti:Onkos minkälainen verrattuna cbr? Käytettynä näyttäis suht saman hintaisia olevan.
Onko ärhäkämpi kuin cbr tms?

Sanotaanko näin, että huomattavasti miehekkäämpi. Takanakkikin näyttää ihan moottoripyörään kuuluvalta, toisin kun ceparin fillarin kumet :D Jos kiinnostusta löytyy, voisit saada ton mun katuvoiton tosta vielä halvempaan hintaan, kun mitä niintä tuolla nettimotossa näyttäs olevan. Ei muuten jää uudelle yamahallekkaan, sitä on muuten ihmetelty.