Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
26.12.2012 0:30
Miten 2001 vuosimallin kotari eroaa uudemmista pääosin koneellisesti ja tekniikan osalta?
26.12.2012 3:44
koneessa ei vissiin paljookaan eroa pytty tosin vaihtu pienempään joskus -07?
26.12.2012 16:32
Joo, siis pytyn ulkomitat pieneni
26.12.2012 18:55
torstaattori kirjoitti:koneessa ei vissiin paljookaan eroa pytty tosin vaihtu pienempään joskus -08
26.12.2012 19:05
hei mistäköhän sais tilattua kotarin alkuperäisen männän? Kiitti!:D
26.12.2012 23:54
Itse en osaa päättää joten kysyn teiltä.
Eli siis, mikä putki kotariin kannattaa osta?? FMF keitaalta vai tehtaan TT, vai jostain muualta joku muu? Keitaalla tehtaan TT putki on pintakäsittelemätön ja FMF valmiiksi käsitelty...
27.12.2012 1:58
näin minun kuulemani perusteellä fmf on korkeampi kierrosalueeltaan ja TT taas vääntää alhaalta ihan kumpi on omaan mieleen, mutta torstin tieto on aina torstin tietoa kannattaa odottaa alan ammattilaisten kommentteja.
27.12.2012 2:07
torstaattori kirjoitti:näin minun kuulemani perusteellä fmf on korkeampi kierrosalueeltaan ja TT taas vääntää alhaalta ihan kumpi on omaan mieleen, mutta torstin tieto on aina torstin tietoa kannattaa odottaa alan ammattilaisten kommentteja.
Oikeessa oot
Kumpaakin on tullut kokeiltua, omasta mielestä tt parempi, mutta kavereiden mielestä fmf joten ihan mistä tykkää...
27.12.2012 2:16
Ite ottaisin tt-putken vaan. Jos metässä tulee käytyä ni sit ehdottomasti tt putki. Ei sitte vituta nii paljoo jos lommolla. Eihän se maksa kuin 160e.
27.12.2012 16:47
metässä en todennäköisesti aja, smotoilla temppuilua lähinnä.. Eli olisko SXS tai FMF oikee vaihtoehto?
27.12.2012 17:23
RiKi55 kirjoitti:metässä en todennäköisesti aja, smotoilla temppuilua lähinnä.. Eli olisko SXS tai FMF oikee vaihtoehto?
TT putki
Fmf on selvempi piikki kuin TT mutta veikkaisin että temppuiluun TT on parempi "alavääntöjen" suhteen...
27.12.2012 23:19
Hei, jos jollakulla on myydä motoja niin yv mulle! Värillä ei oikeastaan väliä, mustat, oranssit tai kiiltävät, tarjoa! Jarrulevyt plussaa, ei pakolliset.
28.12.2012 17:06
Alexir kirjoitti:RiKi55 kirjoitti:metässä en todennäköisesti aja, smotoilla temppuilua lähinnä.. Eli olisko SXS tai FMF oikee vaihtoehto?
TT putki
Fmf on selvempi piikki kuin TT mutta veikkaisin että temppuiluun TT on parempi "alavääntöjen" suhteen...
Mutta tosiaan ei se Fmf:n piikki kovin korkealla ole.
29.12.2012 1:13
Artsi25 kirjoitti:Miten 2001 vuosimallin kotari eroaa uudemmista pääosin koneellisesti ja tekniikan osalta?
Jos tekniikaks lasketaan kaasari ja läpät niin ne on ainaki muuttuneet.
-01 vuoden kotareissa tietääkseni 40mm kaasari
-04 kotarissa 38??
ja oliskohan -07 tai -08 kun vaihtuu 36 milliseen.
2008 mallissa vforcen läpät vakiona.
+ mittari muuttunut paljon monipuolisemmaks uudemmissa, ei tietoa mutta ainakin 2007 vuotisissa on jo uudemman mallinen, ehkä myös -06..