5.5.2013 10:39
5.5.2013 12:18
5.5.2013 14:57
LeKe96 kirjoitti:Ghostly, renkaas on huonosti tasapainotettu.
5.5.2013 17:55
7.5.2013 21:49
7.5.2013 22:49
8.5.2013 12:16
8.5.2013 12:53
8.5.2013 14:49
Yzäri_96 kirjoitti:Mikököhän mahtaa olla, kun yzäri tuntuu ihmeellisesti hävittävän jäähytysnesteet.Vaikka syyläriin lisää nestettä, niin lyhyen ajon jälkeen sieltä on lähtenyt ainakin puolet.Ei savuta, ei mene öljyjen sekaan eikä vuoda ulos paitsi ylivuotoletkun kautta koska jostain syystä paisunta säiliö täyttyy nopeasti eli nesteet menevät sinne? Miksi siis suurin osa nesteestä menee syyläristä paisuntasäiliöön? Eikö sinne kuuluisi mennä vain "ylimääräinen paisunta".? Nyt sinne tuntuu menevän suurin osa nesteestä.
Tästä johtuu se, että jäähdytys järjestelmässä ei ole tarpeeksi nestettä ja moottori ylikuumenee helposti
Tätä alkoi tapahtumaan ajettuani n. 800km Malossin sylinteri sarjalla ja ne 800km sujuivat ihan ongelmitta.
8.5.2013 15:46
8.5.2013 18:23
ktmtyyppi kirjoitti:tervetuloo kerhoon. ei tunnu nuo malossin kannentiivisteet kestävän kauaa.
8.5.2013 18:51
9.5.2013 10:21
9.5.2013 14:14
9.5.2013 14:20
Yzäri_96 kirjoitti:Joo nyt kyllä on saanut lisätä joka ajon jälkeen ainakin 2dl/kerta. Yhteensä mennyt ainakin puoli litraa jossei enemmänkin. Hommahan on niin, että kun nestettä on lisätty niin, että syyläri on täysi ja kun moottorin sitten käynnistää niin paisuntasäiliöön alkaa tulla vyörymällä lisää nestettä ja ilmakuplia. Tätä jatkuu hetken ja sitten se rauhottuu. Voisiko se juuri johtua siitä että kannentiiviste on mennyt ja painetta pääsee sitten jäähdytys järjestelmään ja saa sen "kuohumaan". Öljyjen sekaan ei ole mennyt jäähytysnestettä ja ei savuta tms. Eli nestettä ei pitäisi päästä palotilaan tai kampikammioon.
Kannen pultit kiristin oikeaan momenttiin kyllä, mutta silloin kun avasin kannenpultteja niin ne olisi pitänyt avata "ristiin" mutta avasin aina vierekkäiset jne. Olisiko kansi voinut siinä vääntyä tavallaan mutkille, niinkuin ukko meinasi
Joka tapauksessa tilaan siihen nyt uuden tiivistesarjan ja sen nokan
Ps. kun moottorin ajoituksia säädetään niin kumpaa merkkiä pitää katsoa alhaalla, koska siellä on se yksi viiva ja kaksi viivaa? eli kumpi pitää olla kohdallaan kun ylämerkki on kohdallaan?