Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
10.10.2010 17:22
Clutch kirjoitti:Viekö tää Rieju yamaha Xt:n ? Iha realistisia vastauksia. Aika olennaista tietää..
Sama kone molemmissa, joten ei suurta eroa
10.10.2010 22:39
paljo maksaa 150cc:hen uus mäntä + porautus? ja mistä?
13.10.2010 22:07
Nii olisin tämmöstä SMX:ää ehkä ostamassa, ainoo vaa et haluun tehokkaan pyörän, mut silti nelarin mielellää, nii miten tähän sais parhaiten tehoo ku ois n. 1000 euroo käytettävissä? esim. miten isoja pyttyjä tähän saa, mitä maksaa? entä minkä kokosta kaasarii kannattas ostaa? mitä muuta pitäs hankkii, et sais vähä enemmä tehoo irti ettei oo iha lahna
13.10.2010 22:52
siis 1000e koko kevariin käytössä vai kevarin lisäks 1000e? no 150cc on isoin bolt on pytty, siihen kaveriks kaasari, kannen muokkaus(koneistamo), nokka.akseli? eipä noi nyt nii hurjasti mene niilläkään. ja toi maksaa sitte kans iha sievosesti toi viritys et jos sun budjetti koko kevarille 1000e ni ei tuu onnistuu.
14.10.2010 1:17
Jos tehoo pitää olla niin osta suoraan se 2t. Virität nelaria niin eipä se niin huoltovapaa vempele olekkaan enää.
20.10.2010 9:48
oisko kellää myydä takakatteita? (lippa ja takasivukatteet)
26.10.2010 12:44
www.mopovaraosat.com jos tulee jotain pinnoihin tai muuhun vastaavaan liityvää kannattaa katsoa! itse pinnoitin derbini takavanteen tuolla ja tulos erittäin hyvä
3.12.2010 0:00
ähh!!!! meni inspiraatio laittaa toi tuplaänkkä kiinni... noo jos jotai kiinnostaa ni se on tuol mototallin puolella.. hieno änkkä, mutta ei vaan jaksa laittaa kiinni =( laitan tollasen yheltä puolelta tulevan =) muutenki rieju edistyy =) mustat ktm etukatteet, hp maski ja polisport sm lokari maalattu =)
27.12.2010 16:04
Oottekos ollu tyytyväisiä näihin pyöriin? Kestääkö nää MRX yhtään enskausta ja kaikenlaista metsässä rävellystä? Kadulla tuskin tulen tälläsellä ajamaan, eli suurimpia vikapesäkkeitä voin irrotella esim. turhat sähköt. Ootteko joutunut paljon korjailemaan ja jos olette niin mitä? Kannattaako hommata 14tkm ajettu vm. -04 MRX? Niin ja toimiiko nää parhaiten vakiona vai kannattaako vaihtaa jotain osia, kuten kaasari? Kokemuksia, plussia ja miinuksia. Kiitos!
Edit: Mitäs tälle pitää tehdä, että saa kaiken mahdollisen tehon irti ilman pytyn vaihtoo? Onko ns. kureja?
15.1.2011 21:48
Riejutherocket kirjoitti:Oottekos ollu tyytyväisiä näihin pyöriin? Kestääkö nää MRX yhtään enskausta ja kaikenlaista metsässä rävellystä? Kadulla tuskin tulen tälläsellä ajamaan, eli suurimpia vikapesäkkeitä voin irrotella esim. turhat sähköt. Ootteko joutunut paljon korjailemaan ja jos olette niin mitä? Kannattaako hommata 14tkm ajettu vm. -04 MRX? Niin ja toimiiko nää parhaiten vakiona vai kannattaako vaihtaa jotain osia, kuten kaasari? Kokemuksia, plussia ja miinuksia. Kiitos!
Edit: Mitäs tälle pitää tehdä, että saa kaiken mahdollisen tehon irti ilman pytyn vaihtoo? Onko ns. kureja?
Tuu multa hakee tuo 12tkm ajettu -07 smx pois saat varmasti halvemmalla kun tuon mrx:n kun pitäs vaan päästä eroon
Vitun hyvä pyörä ollu kun koskaan ei ole jättänyt tien päälle eikä remontitkaan ole mahottomia maksanut
15.1.2011 23:15
Tää pyörä on haudattu jo
16.1.2011 0:35
Riejutherocket kirjoitti:Tää pyörä on haudattu jo
pysytääs kuiteki omis topiceis xdd joo kyl ne sanoo tätä laitetta aika pomminkestäväks =d peruslujaa laatua ilma enempiä herkkuja
16.1.2011 1:19
Siis en tarkottanu että tää mitenkään paska pärrä olis
Suunnitelmat vaan vaihtu pikaseen.
16.1.2011 12:12
Riejutherocket kirjoitti:Siis en tarkottanu että tää mitenkään paska pärrä olis
Suunnitelmat vaan vaihtu pikaseen.
sama homma itel :ddd mut joo alkaa menoo offtopiciks, pahoittelen >__<
4.2.2011 20:07
Mikähä tohon tuli kun löin käyntiin ja annoin tyhjäkäynnillä käyä ja sitten jonkun ajan päästä ja ei lähe käyntiin. Välillä meinaa lähtee käyntiin mut sammuu heti?