Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.2.2008 20:51
RG125 kirjoitti:sori mutta nyt en muista vakiokokoa, oliko se 54mm ?
Joo vakiokoko on 54mm eli tuossa mun laittamassa linkissä olisi juuri 56mm männänrenkaat.
27.2.2008 21:48
kasasin pytyn,mäntä tökkää johonkin kiinni, pitää vissiin mittailla mikä mättää, en usko että kanavatkaan voi noin terävät olla...
29.2.2008 17:20
Kysyin rm heinolta läppäventtiilin hintaa ja meinasin lentää perseelleeni, kun myyjä sano et 105 euroa!! Maksaa tommonen tanaan läppä saman verran kun mäntä renkaineen. Ai niin ja lämpömittarin anturi maksais semmoset 90 euroa eli ei sekään mikään halpa.
Onks täällä vielä kuinka paljon rg kuskeja ja kun tuntuu että kaikki myy rg:t osina nettomotossa ja loput roskiin. Ja jotka ei myy osina niin sit puolikuntoisina melkein ilmaseksi
29.2.2008 18:04
Ite tulee vielä ensi kesä ajettua tuolla gammalla, sitten syksyllä myyntiin ku tulee ikää lisää. Saa sitten nähdä saako tuota omaa gammaa millään myytyä, ei missään hirmusessa huudossa tahdo olla nää gammat.
Vähän tahtoo olla katoava pyörälaji tämäkii, kuten sanoit niin suurin osa mitä kattoo myynnissä olevan niin näyttää olevan vain osakasoja...
2.3.2008 12:26
Mulla on vielä ärgee tallissa, eikä ole kyllä osina maailma lähtemässä ei pelkoa, ainakin yksi ärgee säästyy jälkipolville kun oma on sen verran vaiheessa.
Kertokees veljet mistä noihin saa stefasarjoja koneeseen, joka putiikki on aikalailla kahlattu läpi ja maahantuojakaan ei oikein ollut myyntituulella. ongelma on siis kun rg:ssä on sen verran erikoisen kokoiset kampiakselin stefat että niitä ei saa tarvikkeena helsingin laakerilta tai mistään autovaraosaputkasta.
RG125, ota nyt tönäri käteen ja mittaile onko ne renkaat ja mäntä edes samaa paria, ja onko sylinteri niiden kanssa oikeasti samaa paria.
2.3.2008 19:25
Ite tilasin stefasarjan mc-scatterilta tossa marraskuussa ja toimitus kesti n. 2kuukautta vaikka 2viikkoa toimitusajaksi lupasivat. Niillähän ei varastossa noita löytyny joten sen takia kestikin. Ja varsinainen stefasarjakaan tämä ei ollut vaan kaikki stefat oli irralisina suzukin omissa alkuperäis pusseissaan. 5 kpl stefoja taisi kaikkineen olla ja hintaa kerty 45e. Se mistä menee kytkimentappi läpi vetoakselin vierestä kylläkin puuttui mutta pistinpä sitten vanhan hyväkuntoisen takaisin.
2.3.2008 20:47
Tomppade kirjoitti:Mulla on vielä ärgee tallissa, eikä ole kyllä osina maailma lähtemässä ei pelkoa, ainakin yksi ärgee säästyy jälkipolville kun oma on sen verran vaiheessa.
Kertokees veljet mistä noihin saa stefasarjoja koneeseen, joka putiikki on aikalailla kahlattu läpi ja maahantuojakaan ei oikein ollut myyntituulella. ongelma on siis kun rg:ssä on sen verran erikoisen kokoiset kampiakselin stefat että niitä ei saa tarvikkeena helsingin laakerilta tai mistään autovaraosaputkasta.
RG125, ota nyt tönäri käteen ja mittaile onko ne renkaat ja mäntä edes samaa paria, ja onko sylinteri niiden kanssa oikeasti samaa paria.
No on se hyvä et kaikki ei mee osiksi, näihin saa vielä mitä tahansa osia et sikäli helppo kohde. Tuollakin huuto.netissä jätkä myy rg:n osina tai kokonaisena 300e sen takia et joku käyntihäiriö. Niinku ei jaksa ropata pyörää vaan juoksee ennemmin postissa/matkahuollossa joka päivä. Sitä paitsi vanhassa ärgeessä ei tarvitse pelätä pakoaukonsäädintä uuudemmassa et sikäli kestävämpi.
Itse pitäs jaksaa pusertaa rg kasaan ja ajellakkin jonkun verran. Pitää varmaan laittaa kuvia kun on kasassa.
2.3.2008 21:13
Itse pitäs jaksaa pusertaa rg kasaan ja ajellakkin jonkun verran. Pitää varmaan laittaa kuvia kun on kasassa.
Joo. Kuvia kaivataan aina!
4.3.2008 22:21
Tomppade kirjoitti:Mulla on vielä ärgee tallissa, eikä ole kyllä osina maailma lähtemässä ei pelkoa, ainakin yksi ärgee säästyy jälkipolville kun oma on sen verran vaiheessa.
Kertokees veljet mistä noihin saa stefasarjoja koneeseen, joka putiikki on aikalailla kahlattu läpi ja maahantuojakaan ei oikein ollut myyntituulella. ongelma on siis kun rg:ssä on sen verran erikoisen kokoiset kampiakselin stefat että niitä ei saa tarvikkeena helsingin laakerilta tai mistään autovaraosaputkasta.
Itse sain stefat hommattua, paikalliselta jälleenmyyjältä.
Oma ärgee on vielä vähän vaiheessa, pitäisi alkaa tekemään pohjia niin saisi ärgee uuden maalin pintaan ;P
9.3.2008 12:52
Iigel kirjoitti:Mun Gammal tais olla todelliset kilometrit jo lähempänä 70000km, mutta projektoidessa pääsi mittarista kilometrit pyörähtämään, joten sellaiset 27000km mittarissa.
Myitkö 27k ajettuna?
20.3.2008 20:48
Mikä on gamman vakiotulppa?
21.3.2008 14:13
tilta kirjoitti:Mikä on gamman vakiotulppa?
Vakiotulppa on NGK BR9ES
21.3.2008 22:12
Micce kirjoitti:Iigel kirjoitti:Mun Gammal tais olla todelliset kilometrit jo lähempänä 70000km, mutta projektoidessa pääsi mittarista kilometrit pyörähtämään, joten sellaiset 27000km mittarissa.
Myitkö 27k ajettuna?
Jos tarkkaan olet lukenut seuraavia niin en myynyt...
Ja silloinkin hiukan käynti häiriöitä ilmeni vielä myynti hetkellä, että hiukan projektina se meni eteenpäin...
25.3.2008 14:35
Nyt varmaan saa rg:n toimiin hyvin ja vakiosäädöillä kun uusi läppäventtiili. Olen aina ihmetellyt miksi pyörä ei toiminu vakiosäädöillä, mutta vanha läppäventtiili oli ihan risa. Sitä oli reilusti tavutettu ja siinä oli jotkut teholäpät ilmeisesti boysenin jotka olivat nähneet parhaan päivänsä. Tuli ostettu uudet renkaatkin joten voi kohta kasata Suizan.
28.3.2008 15:29
Saako mistään enään RG Gamman sähkö osia, eli tarvis ois CDI:lle ja sytytyspuolalle?
E: ja mitä kaikkea muuta sähkö osaa tarvii ,et saa koneen käyntiin?