Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
20.11.2013 23:27
Joku Heppu kirjoitti:Onko kellään tieto että käykö -14 vuosimallisen kotarin katteet -13 vuosimalliseen kotariin kun olen nähnyt kuvan missä -14 kotarissa oli -13 kotarin katteet.
Kun tulevan talven aikana olis tarkotus vähä ulkonäkö päivitystä tehä kotkaan, niin tietäis sit ennenkö tilaa
Ainaki tankin muovit käy- Takana olevat katteet pitäs melko todennäköisesti käydä. Lokaria ja maskia et saa muutako veistä vuoltamalla sopimaan.
21.11.2013 0:40
195 pääsuuttimel sit jo taas rykii ja tukehtuu siihe bensan määrään
21.11.2013 1:29
putsipa kirjoitti:195 pääsuuttimel sit jo taas rykii ja tukehtuu siihe bensan määrään
Kokeiles vaan säätää neulaa rikkaammalle, ja anna sen 190 ps olla vaan paikollaan. Turhaan sä siihen enää isompaa suutinta laittelet
21.11.2013 13:53
weeto269 kirjoitti:Joku Heppu kirjoitti:Onko kellään tieto että käykö -14 vuosimallisen kotarin katteet -13 vuosimalliseen kotariin kun olen nähnyt kuvan missä -14 kotarissa oli -13 kotarin katteet.
Kun tulevan talven aikana olis tarkotus vähä ulkonäkö päivitystä tehä kotkaan, niin tietäis sit ennenkö tilaa
Ainaki tankin muovit käy- Takana olevat katteet pitäs melko todennäköisesti käydä. Lokaria ja maskia et saa muutako veistä vuoltamalla sopimaan.
Niitä takakatteita hieman epäilenkin että käykö ne suoraan?
21.11.2013 17:03
Viittiskö joku kattoo ohjekirjasta paljon menee uudenmallin kotariin (vm2010) keulaöljyä? itse en sellaista ohjekirjaa omista.
21.11.2013 17:39
11 cm putken huipusta ölyyn. Pumput tietenki kasaan painettuna.
Näin saat tarkinten oikean määrän. Jos et kuitenkaan jaksa mitata niin 625 ml.
Ps. Kyllä ne takakatteetki taitaa sopia paikalleen. Ainaki on kiinnitys kohdat samoissa paikoissa. Uskon, että voit melko turvallisin mielin tilata.
24.11.2013 0:11
Onko kenelläkään käynyt sellain että pakoaukonsäätimen niiden tappien reiät ovat kuluneet väljiksi eli niistä kolmesta tapista jotka tulevat siihen"hevosenkenkään niin kahden tapin reijät ovat väljät ja tappi heiluu aika reilusti siinä joten säädin ei toimi. Onko jotain muuta ratkaisua keksitty kuin kokonaan uusi pytty? kyseessä siis -00vm exc
24.11.2013 13:14
Joo nyt on noze alimmassa lovessa, 48tk ja 190ps. Nyt tulppa alko menee vähä ruskeemmaks jo
Alkaa olla täällä helsingissäki vähä liukasta, jos sitä laittais nastat kohta alle
24.11.2013 23:44
Ei kukaa sattuis tietämää miten ton alemman ohjauslaakerin saa irti emäputkesta? Pärrä on -07
25.11.2013 23:24
kellään muulla ollu ongelmia ton maguran kytkimen kanssa? tilasin sen korjausarjan toho ja vuotaa vieläkin nestettä kahvan ja nestesäiliön välistä. kellään mitään hyvää kikkaa millä pysyis nesteet sisässä kun v*tuttaa ajella tunti ja sit taas ilmailee kytkintä
26.11.2013 2:48
tomppa188 kirjoitti:kellään muulla ollu ongelmia ton maguran kytkimen kanssa? tilasin sen korjausarjan toho ja vuotaa vieläkin nestettä kahvan ja nestesäiliön välistä. kellään mitään hyvää kikkaa millä pysyis nesteet sisässä kun v*tuttaa ajella tunti ja sit taas ilmailee kytkintä
Oootko tsekannu kytkimen alapään tiivisteen? itellä oli lohjennut pieni biitti irti siitä ja sen takia kytkimestä hävis tunto aina 5min ajamisen jälkeen.
28.11.2013 23:25
mikäs stefa menossa jos ölyä on jäähytysnesteen seassa ?
29.11.2013 0:10
Vesipumpun stefa paskana.
30.11.2013 18:43
joo o kertokaas mistä jäähdytysnesteet pääsee sekottumaan vaihteisto öljyjen kanssa, vesipumpun tiivisteet uusittu eli sieltä ei vuoda.. kyseessä -04 ktm exc.
30.11.2013 23:26
Ootko varma, että lootaöljyä, ettei 2 tahtiöljyä. Mulla oli pytyn ala- tai ylätiiviste menny niin oli päässy sieltä 2-tahtia matkaan.