Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
28.5.2012 20:14
Tietäiskö kukaan mistä sais Masai DB 50 -08 jonkinlaisia uusia pakoputkia jotka sopivisivat ilman minkään laista muokkausta?!
4.6.2012 20:50
Ei sovi suoraan, ja meeppä mopopuolelle kyselemään, masai on katsos sekoitusta kopiointia kawasaki klx:stä ja honda crf:stä niin oikein mikään ei sovi suoraan.
6.6.2012 11:23
Mites onko nuihin masaihin mitään sylinterisarjoja 140-170cc?
19.6.2012 13:39
Morjes! Laitoinpa nyt myyntiin oman silmäteräni. Kyseessä on siis Thumpstarin/Terramoton Krusha, jota paranneltu melkoisesti. Jos kiinnostusta löytyy niin ilmoituksistani löytää myynti-ilmoituksen kuvien ja lisätietojen kera
27.6.2012 1:14
Semmoista olen ruvennut miettimään, että jos joskus sitten hamaassa tulevaisuudessa,kun kevari ikään tulen ostaisin tällaisen kevari masain. Vakiona en sillä kyllä ajelisi vaan olen suunnitellut tätä moottoria.
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2581Onko kellään mitään tietoa tuosta moottorista? Kestääkö masai tuollaista ja mitkä mahtaisivat olla tuon moottorin huolto välit ja sopiiko tuo masaihin laisinkaan? Mitäköhän tuohon mahtaisi tarvita lisäksi että sen saisi toimimaan tuon vakio moottorin tilalla?
Jos tuollaisen tuohon liipasen niin mitäköhän joudun ruveta korjaamaa/ vaihtamaan ensimmäiseksi masain tekniikasta?
Toivottavasti joku saa edes mitään selvää tuosta töherryksestä.
27.6.2012 20:00
Kaverilla mopomasaissa tollanen, huiput vähän reilu 120 kiihytys suoralla mut en tiä millä väleillä ja täyskaasulla meinaa keulia ympäri tosi herkästi ja yhtä "hankala" polkee käyntiin ku iso vanha japsicrossi eli teknikka pitää olla kunnossa ettei hajoo.
Ja vanteet hajoo ekana kun ei tykkää vakionakaan kestää, eipä kai siinä muuta oo mikä hajoais.
Ja öljyjä saat vaihtaa useemmin ku exc kotkaan, mutta kaipa se muuten pitäs kestää, en osaa sanoa ku se on vaa puolituttu jonka kanssa en hirveesti oo tekemisissä.
Ja jotta sopis suoraan kiinni vakion tilalle, niin sun pitää tilata se valopuolallisella staattorilla kun vakiona siitä ei saa valoja toimimaan.
27.6.2012 22:03
Mistäköhän tuon saisi sitten tilattua järkeviten sillä valopuola staattorilla?
27.6.2012 22:15
Tuolta oorilta saa sen myös semmoisena ja ei noita koneita ees muualta saa, mutta toki näitä minicross koneitakin voi masaihin laittaa.
E: Valkkaat siis vaan kun tuossa on noita vaihtoehtoja, niin ignition kohdasta ei se race vmr jotain vaan se toinen, niin siinä on valopuolallinen staattori.
27.6.2012 22:49
Juu kiitos!
Täytyy nyt katsella miltä tuo rahapussi näyttää vuoden päästä ja palata ihmettelemään jos jotain tulee.
9.8.2012 20:14
Jos joku haluaa vaihtaa "moponsa" vähän nopeampaan pyörään ni tos ois
http://www.nettimoto.com/cagiva/mito/1324893
10.9.2012 21:52
Nyt kun talvi on tulossa niin heräs kiinnostus näihin pienipyöräisiin vehkeisiin. Osaako joku arvioida paljonko tulisi maksamaan, jos uusisi koneen/ tai konetta yli 15hp tehoihin, uudet katteet (tarratkin), ja kaikki tarvittavat sähköt uusisi?
Tollasta kattelin, kyseessä on sachs dirty devil eikä masai, mutta eikös nää oo kaikki aika samanlaisia vehkeitä
10.9.2012 22:24
Sama vehje isommilla vanteilla ja eri merkillä + tarroilla.
Koneeksi vaikka lifan 150 + mikuni vm 28 (no 24 menee kans, mutta enemmän tehoa 28:lla saa) noin 5-7 sataa, katteet kawasaki klx 110 + joku kiva tarrasarja ehkä max. 300€.
11.9.2012 12:21
Joo, no budjetti on sellanen 800€ (+/- 200) niin eiköhän se riitäkkin. Jos ostasin jonku kitin, niin pitääkö ostaa erikseen kaikki sähköosat jotta saan valot ja vilkut sitten kondikseen?