25.1.2013 18:57
Makkemies kirjoitti:Missä lämpötilassa kaasari sepon flekti lähtee pyörimään? Miten flektin kunto voidaan testata?
26.1.2013 16:36
Makkemies kirjoitti:Missä lämpötilassa kaasari sepon flekti lähtee pyörimään? Miten flektin kunto voidaan testata?
27.1.2013 0:20
27.1.2013 1:39
m-tuninki kirjoitti:no ei se välttis ala pyöriin eikä ylikuumene jos jäähytysjärjestelmä on kunnossa. itellä ei ainakaa koskaa oo noussu lämpömittari yli 1/4
1.2.2013 23:29
2.2.2013 2:59
apeka kirjoitti:No tulipahan sekin testattua ei saa nimittäin sepon alkukäyrää kiilloitettua on vissiin jotain valurautaa tms vaikka kuinka hinkkaa 100-->320>800>1200>2000 ei kiillä ei kirveelläkään vissiin pitää maalata mustaksi lämmönkesto maalilla
Onkohan kukaan teettänyt/ostanut seppoon uusia jalkatappeja jos on niin mitä maksaa ja missä?
2.2.2013 15:58
Vam0s kirjoitti:apeka kirjoitti:No tulipahan sekin testattua ei saa nimittäin sepon alkukäyrää kiilloitettua on vissiin jotain valurautaa tms vaikka kuinka hinkkaa 100-->320>800>1200>2000 ei kiillä ei kirveelläkään vissiin pitää maalata mustaksi lämmönkesto maalilla
Onkohan kukaan teettänyt/ostanut seppoon uusia jalkatappeja jos on niin mitä maksaa ja missä?
Onks se sulla niin ruosteessa että pitää maalata vai?
Mites muuten onko jotain sivua missä saisi joitakin noita alkuperäisiä moottorin "letkuja" tekisi mieli vaihtaa ne sinisiin
3.2.2013 1:23
apeka kirjoitti:Vam0s kirjoitti:apeka kirjoitti:No tulipahan sekin testattua ei saa nimittäin sepon alkukäyrää kiilloitettua on vissiin jotain valurautaa tms vaikka kuinka hinkkaa 100-->320>800>1200>2000 ei kiillä ei kirveelläkään vissiin pitää maalata mustaksi lämmönkesto maalilla
Onkohan kukaan teettänyt/ostanut seppoon uusia jalkatappeja jos on niin mitä maksaa ja missä?
Onks se sulla niin ruosteessa että pitää maalata vai?
Mites muuten onko jotain sivua missä saisi joitakin noita alkuperäisiä moottorin "letkuja" tekisi mieli vaihtaa ne sinisiin
Ei se niin ruosteessa ole mutta kerkesin jo ruosteen poistaa koko putkesta ja kokeilin yhdeltä kohdalta kiillottaa eikä tullut hyvä joten putki on nyt paskan ruskea ruosteen poiston jäljiltä
Ja noita letkuja löytyy pneumatiikka ja hydrauliikka kaupoista, ainakin pienemmiksi letkuiksi. Vai meinasitko syylärin letkutkin vaihtaa?
10.2.2013 19:15
11.2.2013 17:02
11.2.2013 19:22
11.2.2013 20:23
m-tuninki kirjoitti:Ota se mittarinvaijeri irti, ja voitele se.
Eli pidät vaijeria pystysuorassa ja otat jotaki voiteluainetta, ruiskutat vaijerin ja kuoren
väliin, ja sitte pyörittelet vaijeria kuoressa niin kauan että voiteluaine valuu toisesta päästä ulos.
Jos ei sen jälkeen toimi niin uus vaijeri
12.2.2013 15:11
12.2.2013 19:43
12.2.2013 19:47
-viletsu- kirjoitti:Osaisko joku sanoo miten cebarin valot sais toimimaan siten, että kun laittaa virrat päälle niin vain parkki ja takavalo syttyy ja vasta kun laittaa käyntiin nii etuvalo syttyy?
Olen miettinyt myös xenoneita, mihin olette laittanu ballastin ja onko xenonit helppo laittaa? (en oo mikään sähköexpertti):D
Vielä yks kysymys että pitäsköhän seoksia säätää kun pyörässä on Arrowin tehari ja otin kumiflärpäkkeen pois? Paljon kysymyksiä ja toivottavasti vielä enemmän vastauksia
Olis nyt lopputalvi aikaa laitella cebari edustuskuntoon ennen kortin saamista
Pyörä tosiaan siis -07.