Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
1.1.2007 2:30
Jeps! Nyt vaan kuumeisesti pitää oottaa sitä Evolution III mallia. Maaliskuussahan se tulee. Ja sitten elokuussa kevari korttia.
1.1.2007 15:52
Kuvista päätellen tuossa evolution III ssa ei ole usd keulaa, mutta evo IIssa näyttäs olevan. Vissin joku virhe.
Löytyykö masaista jialing kone? Ajattelin vain, että saako siihen kireempiä nokkia ja kp mäntiä?
1.1.2007 16:18
KisaKattila kirjoitti:Kuvista päätellen tuossa evolution III ssa ei ole usd keulaa, mutta evo IIssa näyttäs olevan. Vissin joku virhe.
Löytyykö masaista jialing kone? Ajattelin vain, että saako siihen kireempiä nokkia ja kp mäntiä?
koneesta en oo varma mut maahantuoja myy ryöstöhinnoilla viriosia masaihin esim.nokkia ja mäntiä.
soittamallahan asia selviää
1.1.2007 16:31
Kireellänokalla, isommalla kaasuttimella, ilmanputsarilla, kp männällä ja putkella vois olla vaikutusta huippunopeuteen? Paljonko tuomonen masai menee nokuna?
1.1.2007 17:06
jarez kirjoitti:50km ajon jälkeen tankkiin sain tankattua 1,5l 98 ja tankin kokohan on 3l eli siitä voitte päätellä kulutuksen kun rauhassa noilla vakioväleillä malttaa ajaa.
Aika Paljo kuluttaa noin pieneks ja kevyeks vehkeeks
Ku munki Hyosungi kuluttaa vaan 3,2L/100km.
Mut Iha nätti peli sulla, ja kyl se nelari olla pitää..
1.1.2007 17:51
sisäänajossa syö vähä enemmä...
1.1.2007 19:46
KisaKattila kirjoitti:Kuvista päätellen tuossa evolution III ssa ei ole usd keulaa, mutta evo IIssa näyttäs olevan. Vissin joku virhe.
Löytyykö masaista jialing kone? Ajattelin vain, että saako siihen kireempiä nokkia ja kp mäntiä?
Se oli vanhaa mallia oleva kuva, siinä on USD keula ja moottorina mankin 125 kone.
1.1.2007 21:44
Eetyzk kirjoitti:jarez kirjoitti:50km ajon jälkeen tankkiin sain tankattua 1,5l 98 ja tankin kokohan on 3l eli siitä voitte päätellä kulutuksen kun rauhassa noilla vakioväleillä malttaa ajaa.
Aika Paljo kuluttaa noin pieneks ja kevyeks vehkeeks
Ku munki Hyosungi kuluttaa vaan 3,2L/100km.
Mut Iha nätti peli sulla, ja kyl se nelari olla pitää..
jepjep, mut ihan kohtuu kulutus ajatellen noita tiehitä vakiovälejä ja 22mm kaasaria (jos oikein muistan)
3.1.2007 10:46
löysin jotain mikä saattaa ehkä muuttaa masain myynti ajatukset ennen inttiä
http://67.15.14.25/~motorkit.com/catalo ... anguage=en
intinjälkeen pääsis kunnolla duuniinkin ja rahaa tohon laittamiseenki löytyis kun kerran vuokra on nytki jo 260e/kk
3.1.2007 11:03
ei olis kyl pahan hintanenkaa ku vertaa motorpowerin 125cc koneeseen...
4.1.2007 0:50
Doddiih tänään löin rossi nakit alle. Vois huomenna napata vaikka parit kuvatki
4.1.2007 11:27
MiikaZz kirjoitti:ei olis kyl pahan hintanenkaa ku vertaa motorpowerin 125cc koneeseen...
ja varmasti hieman laadukkaampi
zuge hommaa niitä kuvia
6.1.2007 18:22
nyt ois yks ujo paska kuva galleriassa. Jahka saan puhelimen huollosta niin tulee kunnon kuvia
7.1.2007 17:40
nonni tulipa toisesta koneesta kaupat peruttua, eli mp messuilla sitten köyhdytään _vitusti_, eli sielt hommataan rataspaketti,ketjut,26mm miken, nokkan ja jotain kivaa eli n.200e varataan mp messuille
10e vaikka olut puolelle
9.1.2007 22:46
Tänään tuli imukaula irrotettua ja kaasariki tarkistettua.
kaasari on 26mm ja pääsuutin on #95, tulppa ngk c7hsa ja laihalta näytti.
Järjetön pesu urakan tänään tein ja seki jäi puolväliin ku aika loppu kesken.
Pitää kyl patentoida tohon iskarin eteen joku kurasuoja jostain muovimatosta tai sitten pellistä(maalais tietysti) mut hommaa on ja kelasin et masai saa talliarestia huhtikuuhun asti kunnes noi ajokelit alkaa.
Vakio alkukäyrä paljastu kurittomaks, eli sieltä en mitään löytäny. Pakoaukko näytti jotenkin pieneltä kun nopeesti katto mut pitää sekin mitata tos jokupäivä.
Imuaukko kannessa oli 26mm, mitään pykälää sieltä löytyny.
Imukaulan maalasin kans mattamustaks ihan huvin vuoks ja söpöltä näyttää.
Näin tänään ja huomenna jatkoa + uusia parempia kuvia.