30.7.2013 23:31
31.7.2013 1:01
31.7.2013 1:04
Saahan sitä kysyä, kai? Muuten olisin jo kokeillut säätää sitä seosruuvia, mutta en löytäny sitä.. Ainoa ruuvi minkä löysin kaasarin kylestä säätää tyhjäkäyntejä, tai ainekin siitä nousee/laskee tyhjäkäynnit. En sitten tiedä, jos se on piilotettu sinne kaasarin alle, kun ei sitä muuallakaan näy. Eikä tuo mun pärrä hajoa jos sitä hieman rikkaammalle laittaa... Muutenkin on kestävä kone kyseessä.Stål kirjoitti:Miksi edes neuvon sua pyöräsi tuhoamisessa... Mene ja kokeile millaista tulosta saat sillä seosruuvilla. Ja jos tiedät jo itse niin miksi edes kysyt.
Samaa mieltä. Todella luotettava on tämä pärrä sen voin sanoa, vaikka en vielä 6000 km ole kerennyt ajamaan Ei ole kertaakaan ollut pienintäkään vikaa, aina lähtee käyntiin saman tien kun nappia painaa, käy hyvin ja kulkee hyvin. Eikös sulle tuo n. 100kmh riitä? Itekki tilaan jossain vaiheessa varmaankin bbr kitin ja porautan sen tod.näk. ihan maximiin. Sitten luulisi kulkevan vähän kovempaaAndis kirjoitti:6000 km kohta ajettu tänä vuonna, ja ainut vika ollut hajonnut takavanteen laakeri. On kyllä erittäin luotettava pyörä kyseessä, sais vaa kulkee edes vähän kovempaa
31.7.2013 14:35
1.8.2013 11:21
riksu26 kirjoitti: Eikös sulle tuo n. 100kmh riitä?
2.8.2013 1:46
2.8.2013 2:52
2.8.2013 8:51
2.8.2013 9:21
2.8.2013 10:29
2.8.2013 10:51
2.8.2013 11:40
2.8.2013 12:04
2.8.2013 12:48
Eipä voikkaan. Sen takia kysyinkin onko vakio kaasari/suutin. Ei se noin laihallakaan voi käydä jos vaan änkän vaihtaa. Ite ehkä lähtisin liikkeelle perus hommista, eli ilmanputsarin ja kaasarin puhdistamisesta. Jos siellä kaasarissa on vaikka suutin sen verran tukkeessa, että bensaa pääsee läpi, mutta ei tarpeeksi, jonka takia käy laihalla.AceFin kirjoitti:Eipä se voi rikkaallakaan käydä jos on putkistoa avarrettu, mutta kakkua ei saa enempää. Omassa hussessa oli ihan samaa vikaa, ei tosin paukkunut yhtä lujaa. Nyt vähän isommat suuttimet ja käy todella nätisti.
2.8.2013 13:26