Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
17.12.2012 13:36
Prätkä jätkä kirjoitti:alpinestars^ kirjoitti:Väännä kiinni ja avaa 0.75 kierrosta
Onko porukka vaihdellu ite etupumppuihin uusia stefoja ? Onko mimmonen homma ? Räjäytyskuvat ja ohjeet vaihtoon löytys, mutta onko muut vaihtanu noita ite, vai ootteko suosiolla vieny johonki liikkeeseen ? ja jos ootte niin mitä on maksanu ?
Kyllä stefojen vaihto on semmonen homma mikä tehään ite, ei se mitään rakettitiedettä ole.
Kyllä, näinhän sen ajattelinkin. Ei vaan oo kokemusta tämmösen kakskammioisen (?) usd keulan stefojen vaihdosta / huollosta, niin aattelin kysästä jos jollakin ois kertoo omia kokemuksia miten onnistunu esim. tarviiko mitä erikoistyökaluja jne..
btw: viestis ei muuten vastannu yhtään mihinkään ja onko itelläs ees näistä exc ja sx mallien wp iskareista kokemustakaan, tuskin ?
17.12.2012 16:24
Kaksikammioisen purkaminen ei eroa mitenkään normaalista yksikammioisesta.
Kerran oon stefat vaihtanu, ei oo vaikee homma. Eikä tarvi erikoistyökaluja
17.12.2012 17:13
Kiitti. Tämmöstä vastausta kaipasin..
17.12.2012 20:50
Mmakkee kirjoitti:Kerran oon stefat vaihtanu, ei oo vaikee homma. Eikä tarvi erikoistyökaluja
Mites sait ne keulaputket takas yhteen ku olit pistäny uuet stefat jne ku ite vaihettiin kaverin kanssa 250EXC:hen (samat pumput) mutta tyssäs tuohon kasaamiseen, osat oli oikeassa järjestyksessä, mutta ei yhteen saatu sitten millään?
17.12.2012 23:25
Kenelläkään myydä toimivaa pyttyä 2010 kotariin?!
17.12.2012 23:44
Tai tietääkö joku jonkun paikan missä näitä pinnotetaan uudestaan? mielellään suomessa...
18.12.2012 0:21
Suomessa ei pinnoitusta harrasteta. Käy lukasee Crossipuolelta, Huolto & Korjaus -topicin sivu 23 aiheeseen liittyen.
18.12.2012 23:51
ja sitten näiden kumien kanssa kun tuo kottarainen olis hakusessa ja suurimmissa osissa olis alla nappulat, että voiko noilla nappuloilla ajaa ja kun budjetti ei oikein riittäisiin smoto vanteiden ostoon kun eivät kuitenkaan mitn halpoja ole onnistuisikohan smotojen asennus enskavanteille ja kuinkahan leveet siihen sais tungettuu.
19.12.2012 0:01
Tottakai crossirenkailla pystyy ajamaan, kun ottaa rengaslukon edestä pois.
Tietenkään näissä ei ole pitoa läheskään niin paljoa kuin motoilla, joten hätäseltä kuskilta saattaa helposti lipsahtaa pyörä(t) alta ihan asfaltillakin, joten kannattaa aina muistutella tuo mieleen ennenku lyö liinat kiinni tai kanttaa tappi maassa
Ja kyllähän endurovanteille noita ''katuenska'' renkaita saa. Leveyksistä en tiedä.
19.12.2012 15:46
Kottaraisesta lähti vähän aikaa sitte kilven yhen poliisien kanssa sattuneen kömmähdyksen yhteydessä.
Syyksi ilmottivat peilien puutteen, takavalon puuttumisen, vilkkujen puuttumisen ja että kilpi oli underissa..
Niin paljos katsastus maksaa, ja kuinka todennäkösesti menee TT:nä läpi Kouvolan alueella? (Penkkejä ei lähimaillakaan)
Niiiin ja olisi hakusessa piikkirenkaat enskoille. Kaverilla ois kohtuu hintaa myynnissä trelleborgin enskapiikit. Onkos laadukkaat?=)
19.12.2012 18:12
luulisin, että tyhmempikin katsastusmies huomaa äänestä jos käynnistävät kannattaa ostaa a1 putkelo siihen niitä myydään täälläkin 40e kpl niin eipähän ainakaan mene katsastusrahoja hukkaan. (ainakin luulisin että ensin perivät maksun ja sitten vasta tarkastus)
19.12.2012 18:16
Homma selvitetty, kun kyseessä on valvontakatsastus niin ne tarkistaa vain ne asiat mitkä on paperille pistetty..
Mutta onkos kellää Trelleborgin enskapiikeistä kokemusta? onko minkälainen pito ja kuinka nopeaa kuluu?
19.12.2012 19:09
Yhet parhaista, ellei parhaat. Trellet siis..
19.12.2012 19:19
Trelleborgi on kyllä yks parhaimmista, ellei paras piikkirengas.
Riippuen renkaasta, mutta kyllä yleensä aika hyvä pito on ollu. Ja kuluu sitä mukaa kun ajetaan, missä ajetaan ja kuinka kovaa ajetaan
Mulla kestäny hyvin. Asfaltilla ne kyllä sitte irtoilee ja katkeilee jos ahkerammin kiihdyttelee.
20.12.2012 19:14
kuinkakohan vaikeeta olis tuo tankin värin vaihto mustaksi ?