Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
8.6.2014 18:10
Elikkä tuollainen Rieju Marathon Pro tuli pihaan muutama päivä sitten. Aivan loistava peli, paitsi että mittari näyttää liikaa :/ 50 km/h:n vauhdissa mittari näyttää noin 20 liikaa ja 100km/h:n jopa 50 liikaa :/ joten onko vinkkejä?
8.6.2014 18:56
Noin vähäisillä tiedoilla ei tule muuta mieleen että sulla on supermoto ja siinä on jostain syystä enduron mittaristo, silloin mittarin heitto on tota luokkaa.
8.6.2014 19:33
Gooby kirjoitti:Onko kukaan Riejukuskeista laittanu kaatumatappeja pärräänsä? Vähän pelottaa nuo katteiden hinnat jos joskus rällätessä tulee haisteltua asfaltin pintaa.
Itsellä on raaputellut asfalttia useempaan otteeseen, mutta vain etukatteen alaosa ottanut osumaa huonon maalipinnan takia, eli maalia lohkeillut irti. Takakatteet eivät kertaakaan ole osuneet asfalttiin ainakaan jälkiä jättäneenä.
8.6.2014 21:11
juhopit kirjoitti:Elikkä tuollainen Rieju Marathon Pro tuli pihaan muutama päivä sitten. Aivan loistava peli, paitsi että mittari näyttää liikaa :/ 50 km/h:n vauhdissa mittari näyttää noin 20 liikaa ja 100km/h:n jopa 50 liikaa :/ joten onko vinkkejä?
Sekoileeko sulla se mittari muutenkin? Mulla oli vähä samoja ongelmia, vein huoltoon niin uusivat mittarinanturin/vaijerin mutta ei se vikaa silti poistanu. Nyt on sitte tulossa uus mittaristo vanhan tilalle, onneks menee takuuseen.
12.6.2014 22:48
Tänään sähköjä tehdessä meni ilmeisesti pääsulake paskaksi . Kertokaa tyhmälle missä tämä sijaitsee
d (rieju marathon pro)
12.6.2014 22:51
Lähellä akkua. Lähet plus johtoa seuraamaan niin melko nopeasti pitäisi löytyä.
12.6.2014 23:54
Ei vaan meinaa löytyä :/ onko kellään tarkempaa sijaintia tiedos?
13.6.2014 0:03
Ei ole akun lähellä. Tankki pois ja siellä runkopalkin sisällä ainakin itsellä oli pieni, musta sulakeboksi piilossa. Siirsin sen sieltä sitten cdi:n yläpuolelle jotta siihen pääsee helposti käsiksi.
13.6.2014 9:12
Erittäin suuri kiitos taas kerran! sieltähän se löytyi ja itsekkin sen siiirsin helpompaan paikkaan
14.6.2014 0:04
Nyt tarttis vähä jelppiä parissa asiassa. Elikkäs mittarille tulevat johdot ovat itsestään kiristyneet niin että kääntäessä mittari taipuu ja on jopa rikkonut mittarin kiinnikkeet, mitä vois tehdä? Sitten semmonen homma että kun otan lämpötilan anturin johdon irti (eikös se siinä oikeallapuolella ole siinä mihin jäähdytinletku menee?) niin lämpötilan ilmoitinvalo ei syty? kuulukosen edes syttyä? ja flekti ei mene päälle vaikka burnais kuumana päivänä
... ja sitten vielä että öljyvalo ei syty vaikka ei olisi öljyä tippaakaan koneessa. Kuuluuko sen edes toimia koska esim wr tätä ei ole? Kiitos vastauksita jo etukäteen
niin ja kun xenoneista täälä ollaan puhuttu niin itsellä toiminit v-fasessa yhtä hyvin kuin vakiomaskilla, paitsi että vakiomaskin valokeila ei oikeen näytä yhtään mihinkään
ja kiinsta tilasin 35w polttimo meni melkein heti rikki mutta uus makso vain 5e ja nyt on toiminut
14.6.2014 12:54
Mikähän tuli rs2 Riejuun kun ei saa bensaa sylinterille? Kaasarin kohokammion käytin irti ja suuttimet ym. on puhtaita. Tulppa ei kastu yhtään vaikka ryyppy päällä startilla hankuuttaa. Voiko näissä "jumittaa imuventtiili? Entäs automaattibensahana? Ajettu vain 8000km.
15.6.2014 22:10
Kukaa Rieju pojista laittanu KTM:n uudempaa valomaskia Marsuu?
Miten saitte menemää ja sopiiko vakio etuloksun kaa yhtee?
16.6.2014 0:23
Oottekos ihmiset korottaessanne ite tehny koiranluunne vai jostakin valmiina ostaneet?
16.6.2014 0:57
Uudet reijät vaan alkuperästen tilalle. Jonkun verran lähemmäs, joku osaa sulle sanoa optimaalisen etäisyyden (=korotuksen)
17.6.2014 15:08
Täällä myös yksi kiinnostunut korotus asiasta