19.4.2009 19:34
ghzz kirjoitti:Kuuluuko rave1:n vetää solenoidin sisäosa sisään virrat laittaessa päälle vai vasta käynnistäessä? vai vetääkö se sitä ollenkaan sisään tyhjäkäynnillä tai kun laittaa virrat päälle. Itelläni ei vedä ja jos kuuluis vetää niin missähän mahtaa olla ongelma?
19.4.2009 19:57
Larzes kirjoitti:Eilen kysyin räsätopiikissa tätä, eli rave aukeaa vasta tyhjäkäynnillä, sit kiihdyttäessä laskee ja tehopiikillä taas nousee.
20.4.2009 16:23
20.4.2009 23:17
Ansta kirjoitti:kellään ideoita mikä vikana kun rave2 laippa löi männän paskaks vaikka oli oikeinpäin ja muuteki iha oikei asennettu
Ansta kirjoitti:taitaa olla näis aika yleinen ongelma toi takaiskarin venähtämine..
Ansta kirjoitti:Mistä uusi? täytyy etsiä käytetty jostain
21.4.2009 10:02
21.4.2009 10:18
21.4.2009 17:48
21.4.2009 20:39
Larzes kirjoitti:Tässä mitattiin pytty ja vanha mäntä.. Mäntä oli melko pieni koko ja pytty täysin alkuperäisissä mitoissa ja kunnossa. Ei edes yhtään kulumaa. Ja yli 50k ajettu pyörä No, tilattiin proxin A-koon mäntä ku pienin oli
Sit asiaan, ei kellään ole myynnissä replicaan sopivaa takajarrusylinteriä, joka olisi kunnossa. (itsellä tiiviste rikki, ei tietoa mistä semmosta tiivistettä ehkä vois saada halvalla?)
21.4.2009 21:20
21.4.2009 22:08
Larzes kirjoitti:Siis käykö tähän jopa rs 06 vuosimalliin sopivat takajarrun tiivisteet?
Siis tämä:
Aprilia RS125 Rear Brake Caliper Service Kit
Rear Brake Caliper Service Kit To Fit The Aprilia RS125 1999-2005 You get 2 piston seals, 2 dust seals; bleed nipple cap & 1 joint oring
21.4.2009 23:18
22.4.2009 13:59
Ansta kirjoitti:EDIT: vertasin tossa gilardoni 1 ja gilardoni 2 kanavia: Aivan samankokoiset mittausten perusteella.
Luin italialaisia foorumeja asiasta, ja numero ilmaisisi vain laitoksen jossa sylinteri fuusioitiin
Saksalaisellakin apriliafoorumilla oli puhetta, että sylinteri on sama mutta niistä on hiottu 2 pois ja painettu ykkönen tilalle. Erona on, että Gilardoni 1/2 on rotax 123 koneesta, ei 122.
jospa se uudemman pari hevosvoiman ero on tehty vaan sillä 34mm dellortolla?
23.4.2009 15:06
23.4.2009 17:06
jansu91 kirjoitti:juu elikkäs taas pitäs vähän kokeneempien puoleen kääntyä. Tuli tämmöne pienehkö ongelma että kun tuo koko perä purettiin, putsattiin ja tarvittaessa osia uusittiin. niin takasin kytkettyä ei enää takajarru toimi. takavalokaan ei toimi ku hetken pumppaamisen jälkeen ja kun antaa hetken olla on paineet taas hävinny eikä valo syty. eli ite kysymykseen..
onko nyt menny sitten koko takajarrusylinterisysteemi rikki? vai onko vaan ilmattu väärin? vai onko kenties joku tukossa vai jotain muuta vikaa?