Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
11.3.2011 0:25
Markuss kirjoitti:mustavi kirjoitti:Öljypinta kuuluu tarkistaa nostamalla Shadow pystyyn, tasamaalla tietysti, ja täyttökorkki/tikku vain aukon huulilla, ei sisään kierrettynä. Jos oot jättäny sen kallelleen sivutuen varaan niin tottakai pinta pakenee ja koneeseen mahtuu sen 0,5-0,6 litraa liikaa ineen -> aivan liikaa. Oikeat määrät on 1,2 jos et vaihtanu öljyfilsua tai 1,3 filsuvaihdon kera, tai 1,5 litraa jos kone oli palasina (eli normaalisti 0,2 jää jemmaan kansiin jne.). No onhan tässä vielä hyvää aikaa tsekata asia, aikasin laillinen käyttöönotto on vasta ens tiistai ku talvirengaspakko päättyy (ainaki stadissa vielä suolarapaa teillä, viikon-pari taidan viel odottaa ennenku otan Varjon ajoon).
Eikös talvirengaspakko ole päättynyt jo 1.3?
Niinhän se päättyi.
11.3.2011 1:43
N -
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 10:04, muokattu yhteensä 1 kerran
12.3.2011 23:44
-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 20:16, muokattu yhteensä 1 kerran
13.3.2011 14:41
Päiviä. Varjoon löytyy putkia melko vähän loppujen lopuksi. Itselläni on vaihdettu Laserin tuplat. Äänet ovat loistavat, kuuluu kovalla ja kauas, mutta kuskille ei tinnitystä tule siltikkään, vaikka ilmankorvatulppia on ajanut yhdessä päivässä ~500km matkan.
16.3.2011 22:17
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 10:03, muokattu yhteensä 2 kertaa
16.3.2011 23:59
mustavi kirjoitti:Äh, tuntuu että paras olisi kirjoittaa jorinat kokonaan uusiks, tai jopa poistaa ne ja jättää vaan faktoja/linkkejä.
Älä nyt poistamaan mene, taitaa olla koko motot.netin monipuolisin ja asiallisin tietosivu. Jos tulee innostuksen puuska niin voin ehkä silmäillä tuota joskus, mutta en mene lupaamaan. Projekteja on vähän joka lähtöön ja kouluhommatkin tekemättä.
Tehon suhteen voi olla ettei tosiaan tarvis kuin saada tuohon joku ehyt putki (teho tai vakio) paikalleen ja seokset kohdilleen. Hiukan nuhaiseen kuntoon tuo jäi, mutta seoskin lienee liian rikas joka vie heti parhaan terän. Oisko joku halukas luopumaan muokkaamattomasta vakioputkesta halvalla??
21.3.2011 12:41
-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 20:17, muokattu yhteensä 1 kerran
22.3.2011 15:54
Itse kävin tänään ja vähän reilu 28km kertyi mittariin. Koitin motareilla pysytellä, kun muualla tahtoo olla täällä idässä niin perkeleen liukasta. Muuten erittäin mukavaa, mutta vasta/sivu-tuuli häiritsi nautintoa, kun mittari pomppi satasen molemmin puolin. Koti-tie oli taasen lumen/sohjon peitossa niin se piti ykkösellä hissutella, että pystyssä pysyi, pykälsi lisää vaihteita pesään, niin takarengas tuli vierelle, pystyssä pysyttiin silti.
23.3.2011 12:44
E -
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:58, muokattu yhteensä 1 kerran
3.4.2011 20:41
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:59, muokattu yhteensä 1 kerran
7.4.2011 14:01
Mikähän mahtaa olla Varjossa, kun vain yläputkesta tuli savua, alaputkesta todella vähän, pieni savutupru tuli yhdessä kohtaa. Jäähdytys onkelmia en jaksa epäillä, koska vain toinen putki savutti. Asteita oli ~ +2. Onkohan seokset jotenkin epätasaiset mahdollisesti? Tyhjäkäyntiä siis pyöri.
7.4.2011 15:54
Prenger kirjoitti:Mikähän mahtaa olla Varjossa, kun vain yläputkesta tuli savua, alaputkesta todella vähän, pieni savutupru tuli yhdessä kohtaa. Jäähdytys onkelmia en jaksa epäillä, koska vain toinen putki savutti. Asteita oli ~ +2. Onkohan seokset jotenkin epätasaiset mahdollisesti? Tyhjäkäyntiä siis pyöri.
saattaa olla että kosteus vain höyrystyi..
7.4.2011 20:59
-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 20:17, muokattu yhteensä 1 kerran
7.4.2011 23:35
J -
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:51, muokattu yhteensä 1 kerran
12.4.2011 14:02
-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 9:51, muokattu yhteensä 1 kerran