Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!
22.4.2016 23:07
Liikaa öljyä vain lienee. Kampuran stefakin kävi mielessä mutta silloin kyllä kone syö sitä öljyä, savuttaa ja on vedoton.
24.4.2016 21:52
Onkohan mitään vaikutusta koneen käymiseen jos repii irti tankin sisältä ton pellin kokonaan pois? Vituttaa, kun ei nää paljon bensaa on.
24.4.2016 22:03
Ei se mitään vaikuta vaikka poistaiskin, eipä sinne silti paljoa näe. Ite nollaan trippimittarin aina tankilla käydessä ja kattelen sitten siitä että kauanko vielä pääsee. Tuo mun 200:nen menee varatankille yleensä siinä 80km ajon jälkeen ja 100km paikkeilla on pakko päästä tankkaamaan.
20.7.2016 23:18
Paljos tuommosen detsin pitäs kiertää? Oma ei ota kierroksia kun 7k asti eli loppuuko athenan putkessa tehoalue vai kusettaako kierroslukumittari..? Ei oikeen ole kokemusta näistä vajaa tahtisista
21.7.2016 21:13
J0UZIMAN kirjoitti: jos repii irti tankin sisältä ton pellin kokonaan pois?
Sen pellin tarkoitus on kertoa tankkaajalle, että älä tankkaa enempää. Moottoripyörää kallistetaan kurveissa ja piripintaan tankattu tankki kusee turhaan korkin korvausilmakanavan kautta bensaa tankin päälle. Farkkuihin ne siitä toki imeytyy, mutta tankin sisäpuolella siitä olisi enemmän hyötyä.
21.7.2016 23:52
Jake991 kirjoitti:Paljos tuommosen detsin pitäs kiertää? Oma ei ota kierroksia kun 7k asti eli loppuuko athenan putkessa tehoalue vai kusettaako kierroslukumittari..? Ei oikeen ole kokemusta näistä vajaa tahtisista
Kyllä Athenalla pitäis rinkiä löytyä sinne 10krpm tienoille asti.
22.7.2016 12:41
Mikähän sitten mahtaa olla ettei pyörä kierrä kunnolla? 4500rpm ottaa tehopiikin mutta alkaa pätkiä ja röpöttää 5-7k kierroksillaja tekee samaa vakioputkella
22.7.2016 13:41
Pakoaukonsäädin jumissa ala-asentoon tai väärin päin asennettu?
Jos pakoaukosäädin toimii kunnolla niin tehoja alkaa tulla kunnolla siellä 7k rpm paikkeilla.
EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=M8Hzs9HUxOYTuossa videossa esimerkkiä miten pitäisi toimia. Kun tuo musta halhlo on reiän kohdalla pitäisi säätimen olla täysin auki ja pakoaukkoon katsottaessa laippa on saumattomasti kolossaan eli pakoaukko niin suuri kuin se voi olla.
13.8.2016 13:00
Sähkökaavioita ottaisin vastaan hyvin mielelläni
Mitkä johdot cdi:ltä menee pickupille?
13.8.2016 16:53
Yleensä valko-vihreä ja valko-punainen johto.
13.8.2016 18:13
http://www.dt125.cz/download/Service_Manual-DT125R.pdfTuolta löytyy kokonainen Haynesin korjausopas kytkentäkaavioineen
1.10.2016 14:44
Noniin mikkäs on tzr/dt kannen/sylkän kiristysmomentit??
1.10.2016 14:56
Yllä olevasta korjausoppaasta löytyy
1.10.2016 17:17
HateCrew kirjoitti:Yllä olevasta korjausoppaasta löytyy
Niinpä.. Lähes päivittäin mä ihmettelen sakkia. Kun mä olin nuori, nentiin kirjastoon ja jos sieltä ei vastausta kysymykseen löytynyt, alkoi kova selvittely. Nykyään on kaikki yhden googlauksen päässä ja mikäli siihen ei kykene, tyly mutta paras vastaus on vaan se KVG
6.10.2016 13:16
Pa-säädin kyllä pitää sen äänen kun laittaa virrat päälle ja kun pa-säätimen kopan ottaa pois niin se säätöhomma pitäisi olla kohdallaan. Läpät on vaihdettu uusiin ja suutin vaihdettu 290->250 mutta ei mitään vaikutusta.. Voisiko männän vaihto auttaa vai mitä pitäs seuraavaksi kokeilla? Pitäs saada viimestään lumille toimimaan
Edit: Mistäs tietää toimiiko se säädin "väärinpäin" vai oikeinpäin? Ja mahtaskohan olla järkeä kokeilla ->300 suuttimella kun ilmanputsarista tais olla reikälevy poistettu