29.7.2010 23:14
Simo1994 kirjoitti:Mikäs ketjujako tässä on? Tarviisi saada uusi ketjuratas paketti, eli mistäköhän olisi helpointa tilata?
Virtalukosta sellanen kysymys, että pitääkö -05 vuoden mallissa yhden piuhan olla vapaana, nimittäin mulla on puna-valkoinen johto kytkemättä mihinkään, ja virrat ei lähe pois päältä?
30.7.2010 11:31
31.7.2010 13:23
1.8.2010 0:33
migl kirjoitti:Kertokaas mistä lähtee ettimään vikaa.. Ajossa rupee välillä pätkimään, melkeen sammuu ja lopuks kuuluu poks. Oisko imuvuoto, paskaa kaasarissa vai kenties venttiilien säätö pielessä? sry oon vähän tietämätön näitte nelareitten kaa ;s
1.8.2010 1:29
SukkaBomber kirjoitti:migl kirjoitti:Kertokaas mistä lähtee ettimään vikaa.. Ajossa rupee välillä pätkimään, melkeen sammuu ja lopuks kuuluu poks. Oisko imuvuoto, paskaa kaasarissa vai kenties venttiilien säätö pielessä? sry oon vähän tietämätön näitte nelareitten kaa ;s
Kokeile eka säätää venttiilit mullakin muuttu koko pyörän olemus sen jälkeen
1.8.2010 10:31
VPP kirjoitti:SukkaBomber kirjoitti:migl kirjoitti:Kertokaas mistä lähtee ettimään vikaa.. Ajossa rupee välillä pätkimään, melkeen sammuu ja lopuks kuuluu poks. Oisko imuvuoto, paskaa kaasarissa vai kenties venttiilien säätö pielessä? sry oon vähän tietämätön näitte nelareitten kaa ;s
Kokeile eka säätää venttiilit mullakin muuttu koko pyörän olemus sen jälkeen
Kysyn uudestaan kun en saanu vastausta. Elikkä onko vaikee säätää ja mitä välineitä tarvii. Jonkunnäköset ohjeet jos ois niin olis tosi jees.
1.8.2010 18:13
VPP kirjoitti:Kysyn uudestaan kun en saanu vastausta. Elikkä onko vaikee säätää ja mitä välineitä tarvii. Jonkunnäköset ohjeet jos ois niin olis tosi jees.
3.8.2010 12:11
4.8.2010 0:35
Väde kirjoitti:terve , olisin tämmöstä pärrää hankkimassa (vm. 05 ) ja paljonko on kilowatteja vakiona ja huippuja vakiona ? kun nelari olis mukavempi ajella ku 2t ja ei tarvisi kulutus osia vaihdella ihan niin usein, eli saako tämän kulkemaan sen 120 km h tai muutenkaa paljon sais revittyä tehoja irti(kw)virittämällä kuitenkaan nostamatta pyttykokoa ?
kiitos.
4.8.2010 13:10
SukkaBomber kirjoitti:Väde kirjoitti:terve , olisin tämmöstä pärrää hankkimassa (vm. 05 ) ja paljonko on kilowatteja vakiona ja huippuja vakiona ? kun nelari olis mukavempi ajella ku 2t ja ei tarvisi kulutus osia vaihdella ihan niin usein, eli saako tämän kulkemaan sen 120 km h tai muutenkaa paljon sais revittyä tehoja irti(kw)virittämällä kuitenkaan nostamatta pyttykokoa ?
kiitos.
6,8kw seisoo rekisteriotteessa. Onhan sillä paljon mukavempi ajaa kun 2tahilla mutta ei kule niin mukavasti, mutta ei tuo kyllä kulutakkaan paljoa paskaakaan 110km/h saattaa saada hyvällä tuurilla kulkemaan kun kannenaukkoja avartaa ja pistää isompaa kaasaria. (osta pois multa niin saan 450 gasgasin haettuu )
4.8.2010 18:52
5.8.2010 13:16
J-Koo kirjoitti:TM:n testin mukaan täs on 8kW.
11.8.2010 21:31
12.8.2010 21:10
Mr.X kirjoitti:SukkaBomber: Puhuit aiemmi jotai että sulla ois riejun laturi ylimääränen(jos oikein muistan)? Toimiva kaiketi?
14.8.2010 12:46