9.11.2010 19:28
10.11.2010 15:54
nadiz kirjoitti:Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?
10.11.2010 18:40
10.11.2010 19:01
13.11.2010 0:19
nadiz kirjoitti:Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?
13.11.2010 14:47
13.11.2010 15:18
--kim-- kirjoitti:Mistä johtuu että välillä kun laittaa virrat päälle ei pyörä lähdekkään käyntiin, mutta kun ottaa virrat pois ja laittaa takaisin niin lähtee heti käyntiin?
14.11.2010 3:30
14.11.2010 15:06
14.11.2010 15:14
15.11.2010 0:18
16.11.2010 18:32
ilee^ kirjoitti:saako easypartsilta ollenkaan piikki gepardiin gianellin vaimenninta? kun omaan silmään ei ainakaan osunut kuin mopo gpr:n vaimennin... vai meneekö vakio vaimennin gianellin putkeen?
16.11.2010 19:55
16.11.2010 22:36
Minappa kirjoitti:On tullu huomattuu et kuriton vakioputki on iha paska. ja tehari pitäs hommaa. ja näistä putkist haluisin tietoo... en sitä perus et giannelli ja arrow kiertää melko korkeelta ja jolly viel korkeemmalt.
Eli putkien tarkempia specsejä eli kierrosalue ja miten raju piikki ? Jollya olen hollannista kattellu alta 300€ ja lähinnä mietin että onko se hintansa arvoinen?