Mallikohtaista yleiskeskustelua kevytmoottoripyöriin liittyen, ei tekniikkakeskustelua!

Alueen säännöt

Ei tekniikkaan liittyvää keskustelua tälle alueelle!

Tekniikalle on oma alueensa.

HM CRE 125 R / CRM 125 r

6.11.2009 11:01

Joo,eli finnmoton nettisivuilta pongasin vanhat hm 2-tahtiset kisaenskat. olis muka 2010 vm toimitukseen tullu :eek:

http://www.finnmoto.fi/HM/CRM_125R.htm

http://www.finnmoto.fi/HM/CRE_125R.htm

6.11.2009 13:52

31,3 kW tehoa, hmm :D

6.11.2009 14:19

Ei oo hinnallakaan pilattu, ja tehoo löytyy :eek: Vaikee valita että ottaisko kotarin, temmin vai tään, tosin näitä ei taija käytettynä viel olla :s

6.11.2009 14:59

mietityttää vaa et miten noi saaton härvelin kuristettuu 10,5kW niin, että menee päästörajoituksista läpi :roll:. Ohan se ihan hienopeli mut vaatii enemmän laittoo ku esim kotari et saa tosi hienon :D .

6.11.2009 15:05

sehän on maku kysymys minkä näkösestä tykkää ;) ja musta toi on tosi hienon näkönen ihan tolleenkin ja tehojaki taitaa olla kotkaa enemmän :)

6.11.2009 15:25

Tosi hieno mustakin tollein, tosin kyllä kaikki kisaenskat on kyllä hienoja.

6.11.2009 15:47

Positiivinen yllätys suomen pyörämarkkinoille. Jtn vastinettakin hinnalle päinvastoin kuin nelari versio :D

6.11.2009 16:49

Joku sano että 93:lla on pyöriä mistä valita, mutta nyt menee kyllä itkupotkuraivarin puolelle, ku tuota alettiin tuomaan suomeen näin myöhään. :itku: Ja tuohonhan passaa kaikki Cr125 osat, niin saa siihen hytninkii ja osaa ihan kivasti ja varmaan kans ihan sopuhintaan.

6.11.2009 17:21

Jaahas, kyl nyt taitaaki jäädä kotari kauppaan ku tämmöne tulee markkinoil :)

6.11.2009 17:35

Tuossa on 5 vaihdetta, eli "matka-ajo" voi olla aika vingutusta :lol: Minusta ihan hieno noinki, kevyt ja varmasti saa paljo osaa. prkl ku huomasin myöhään, olis voinu olla toinen vaihto ehto hva wr:älle :s

6.11.2009 17:50

Olikohan se niin että uusissa vehkeissä ei enään tarvita kuutta vaihdetta kun vääntöalueet on kasvaneet 80luvulta hieman.

Jos välejä pidentää niin suurin harppaus/vaikutus on vaan liikkeellelähdössä kun krosseissa on melkein pelkästään rattaiden avulla lyhennetyt välitykset ja yhtä tiheät vaihde-erot kun katupiikeissä.

Esim husqvarna sm:ssä on tosi pitkä ykkönen ja muut vaihteet lähempänä toisiaan että kone pysyy paremmin tehoalueella kun vaikkapa dt:ssä jossa on isommat harppaukset vaihteiden välillä ;)

Pointtina se että luulis pysyvän ton vekottimen tehoalueella ihan helposti vaikka olis raskaampaakin väliä :p

6.11.2009 22:24

Mistäköhän Finnmoto noita pyöriä saa kun honda lopetti 2-tahtien tekemisen 2007

6.11.2009 23:14

Gle0 kirjoitti:Mistäköhän Finnmoto noita pyöriä saa kun honda lopetti 2-tahtien tekemisen 2007

Onhan se voitu aloittaa uuestaan? Ja tuohan on kilvitetty Cr, vai onko 2-tahti Cr:nki valmistus lopetettu?

6.11.2009 23:22

On

6.11.2009 23:30

Itellä kiinnostus heräs ainakin heti :D